Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1221781
APhilipsson skrev:Bild
Bild
Bild
Bytt till svarta spegelkåpor.
Grattis till en riktigt snygg kärra :-)-)
Användarvisningsbild
av Jefe
#1221791
Kör S90 D5 Inscription.
Gillar sedanen bättre än kombin.
S90-1.jpg
S90-1.jpg (262.56 KiB) Visad 968 gånger
#1221889
Utomlands säljer den nog OK men de jag pratar med hävdar att lyktorna påminner om Skoda vilket jag kan hålla med om. Vi har tre döttrar så enderas funkar inte om man skall åka långt. Vi åker längre sträckor varje sommar och därför funkar V90:n bättre.

Jag tycker Volvo har lyckats extremt bra med designen och har den snyggaste sedanen och även kombin bland konkurrenterna i samma prisklass. A6, 5-serie etc. Jag hade en av de första V90 i Warszawa/Polen och i början stannade tom folk och tog kort. Fortfarande ser jag att folk tittar och pekar och det är i en stad som jag vågar säga är lyxbilstätare än någon stad i Sverige.
av BiTu
#1221916
Racetwin2 skrev:Utomlands säljer den nog OK men de jag pratar med hävdar att lyktorna påminner om Skoda vilket jag kan hålla med om. Vi har tre döttrar så enderas funkar inte om man skall åka långt. Vi åker längre sträckor varje sommar och därför funkar V90:n bättre.

Jag tycker Volvo har lyckats extremt bra med designen och har den snyggaste sedanen och även kombin bland konkurrenterna i samma prisklass. A6, 5-serie etc. Jag hade en av de första V90 i Warszawa/Polen och i början stannade tom folk och tog kort. Fortfarande ser jag att folk tittar och pekar och det är i en stad som jag vågar säga är lyxbilstätare än någon stad i Sverige.
Personligen påminner bakljusen mig om Ford Scorpio...
Bilagor
Scorpio.JPG
Scorpio.JPG (62.56 KiB) Visad 744 gånger
Användarvisningsbild
av Dex
#1221983
Den som gillar mer "japan-look" :roll:
bmw-modelfinder-g30-posi-stage2-890x501.png
bmw-modelfinder-g30-posi-stage2-890x501.png (222.3 KiB) Visad 713 gånger

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]

Vågar jag köra?

Kan va flera saker men abs givare eller hjullager […]

Byta larmsiren.

Tack för det. :-)