Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1203286
SundanceKid skrev:Jag skippade dessa pga utseendet. Påminner om polisens baksäte![

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Jaha, inte vet jag. Åker du ofta i Polisens baksäte? :shock: :lol: :lol:
#1203308
jag ser nu en skillnad från mitt.
Jag har kudden på mittenplatsen (XC90) antar det är då sidostolarna ska kunna vikas när man ska klättra till sista raden.
Jag vette tusan om jag hade vald det om det var på sidoplatserna..
#1203328
EbbevonVolvo skrev:
SundanceKid skrev:Jag skippade dessa pga utseendet. Påminner om polisens baksäte![

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Jaha, inte vet jag. Åker du ofta i Polisens baksäte? :shock: Bild Bild
Varje helgBild

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
#1203389
Jag blev också rädd när jag såg bilderna i bygg din Volvo. Dock ser det bättre ut i verkligheten!
Skärmklipp.PNG
Skärmklipp.PNG (520.74 KiB) Visad 465 gånger
Användarvisningsbild
av bjornw
#1205705
Vi har tre ungar och det är helt fantastiskt bra med de inbyggda kuddarna från det att alla sitter framåt. Yngsta är 7 år nu och vi har avvecklat lösa stolar helt. Alla tre sitter rymligt och bra, det är enkelt att fälla undan. Att slippa mecka på med barnstolar är ett stort lyft!
Nu har vi inget r-design-säte så utseendet var ingen faktor. Avsaknaden av rumpvärme kan räknas som en brist.

I andrabilen sitter det fortfarande lösa stolar och bekymren gör sig påminda fort, dessutom att ungarna gnäller över komfort och osköna stolar.

Alla seriösa biltjuvar vet också att d[…]

Lös motorlampan och visade det nån felk[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Gick från V60 Black R till xc70 och nå[…]

Hej! Jag har en Volvo XC90 3,2 aut 2007 (facelift)[…]