Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1192179
XC90_Executive skrev:Jag har ”eftermonterat” CarPlay med bara ett USB-uttag. Ska dock säga att jag använder det väldigt sällan då den måste sitta ansluten med sladd för att det ska funka. Plus att jag upplever att ljudet blir bättre i Spotify-appen direkt i bilen.
Är det samma pris på att eftermontera som att beställa direkt från fabrik? 2900 tror jag det kostar om man beställer det direkt från fabrik..
Användarvisningsbild
av Sleeper
#1192183
Ilduce77 skrev:
XC90_Executive skrev:Jag har ”eftermonterat” CarPlay med bara ett USB-uttag. Ska dock säga att jag använder det väldigt sällan då den måste sitta ansluten med sladd för att det ska funka. Plus att jag upplever att ljudet blir bättre i Spotify-appen direkt i bilen.
Är det samma pris på att eftermontera som att beställa direkt från fabrik? 2900 tror jag det kostar om man beställer det direkt från fabrik..
Summan är bekant. Tror att det var det jag betalade för eftermontering.
av PelleTh
#1192212
Jag älskar detta forumet alltså. Så mycket erfarenhet som finns!!!

Jag frontade min verkstad om vad jag läst här och den innan så bestämda och halvdryga person blev helt plötsligt väldigt osäker och skulle "kolla upp" det. Har man hört det förr månne?

Gällande pris är det lite olika för nedladdning och man har nyligen gjort en prishöjning.

På Skobes kostar det 3400:-, Bilia 3800:-

Stort tack !!!

Pelle
Användarvisningsbild
av Racetwin2
#1193346
Jag har Car Play efterminterat och har bara en USB-port. Jan fota om ingen tror mig :)
Användarvisningsbild
av Derank
#1193450
1 el 2 portar gör ju detsamma. Usb hub och du har 20 portar om du vill.
Användarvisningsbild
av Sleeper
#1193521
Får man full ström i alla portarna då eller delar de på strömmängden från originalporten?
av Xanthopteryx
#1193545
Derank skrev:Den delas.
Alternativet är att driva hubben via 230/12V. Då får du mer ork för laddning.
Någon som för övrigt vet vad de båda portarna, som är inbyggda vid carplay/android auto, ger? Per port.
Användarvisningsbild
av jcartel
#1201480
Så kom äntligen dagen! Ska genast ut och testa funktionaliteten :D
Bilagor
7CC5F8AF-59CE-43B0-96B4-6B9B7E0C49F3.png
7CC5F8AF-59CE-43B0-96B4-6B9B7E0C49F3.png (533.41 KiB) Visad 2085 gånger

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]