Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SebastianJ
#1192877
Nu har jag sett luminous sand i verkligheten en regnig dag så den har försvunnit som ett val. Däremot har Osmium grey kommit till som ett nytillskott på listan. Slutar nog med "ole dole doff" mellan dessa :D
OLC571_1.JPG
OLC571_1.JPG (102.27 KiB) Visad 712 gånger
126239635-medium.jpg
126239635-medium.jpg (55.74 KiB) Visad 722 gånger
WSM571_1.JPG
WSM571_1.JPG (67.63 KiB) Visad 710 gånger
Användarvisningsbild
av Guligan
#1193252
Håller med om att luminous sand funkar bäst i solsken eller varför inte solnedgång. Baah, står också inför samma dilemma, min bil är beställd sedan länge men blir "definitiv" i morgon den 24/8. Behöver alltså skicka in ev. lackändring idag... (Har beställt bilen solid svart, så det blir i så fall extra tillägg för metallic) Tycker den nya pine grey är fin, har du kollat in den?
Användarvisningsbild
av Fisch
#1193264
Jag var inne på pine grey tidigare, men när jag såg den ute i solskenet hos ÅF så tappade jag suget. Den blev för grön för att vara grå. Istället har jag mer eller mindre bestämt mig för osmium grey till min CC.
av ansjo
#1193270
Fisch skrev:Jag var inne på pine grey tidigare, men när jag såg den ute i solskenet hos ÅF så tappade jag suget. Den blev för grön för att vara grå. Istället har jag mer eller mindre bestämt mig för osmium grey till min CC.
Jag är skitnöjd :-)-)
Bild
Användarvisningsbild
av Fisch
#1193322
Snyggt! Osmium passar jättebra också som nedlackad. Jag tänkte dock behålla plasten runt, tycker det ger en mer bruksigare look vilket passar mig.
av troubleshooter
#1193355
No, no, no, nerlackad ska det vara =) , vilken tur att vi är olika och att Volvo erbjuder antingen eller :wink:
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]