Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mellvid
#1190985
rale skrev:V90 T8 klar idag med Polestar. Provat nån sekund. (Knappt provat POWER innan optimering heller. Mest 30-40km/h härikring typ).

Lämna im den 8:40. Klar kl 09:15 enligt Volvo Call. (Såg att de flyttade tillbaka bilen till kontrollplatsen).

Två timmar senare var besiktningen klar. (Undra var de gör då? -e den trimmad? OK jag signerar! 1670SEK tack!)
Tack för svar rale, hade du lag till Polestar redan i beställningen eller köpt i efterhand?
av rale
#1191681
Mellvid skrev:
rale skrev:V90 T8 klar idag med Polestar. Provat nån sekund. (Knappt provat POWER innan optimering heller. Mest 30-40km/h härikring typ).

Lämna im den 8:40. Klar kl 09:15 enligt Volvo Call. (Såg att de flyttade tillbaka bilen till kontrollplatsen).

Två timmar senare var besiktningen klar. (Undra var de gör då? -e den trimmad? OK jag signerar! 1670SEK tack!)
Tack för svar rale, hade du lag till Polestar redan i beställningen eller köpt i efterhand?

I beställningen. (Men det satt hårt inne. Fick lov att komplettera med Polestar i ett senare skede).
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]