Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Boozer87
#1180260
Kallar den V90 CC Sport.
lackerade backspeglar, folierade "trösklar" och folierad i överkant på bagageluckan. Tyckte det blev bra och hyffsat diskret. Lite mer skogmullekänsla.

Bild

Bild

Bild

Tyvärr är inte kvalitén på bilderna så bra.

Vi ses på vägarna!
av ansjo
#1180274
Backspeglarna blev bra, personligen hade det räckt för min del. Men bara du är nöjd så :-)-)
Snyggt jobb annars :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1180284
Det där blev ju bra :) Äntligen en snygg CC.

Kanske sätta Cross County loggan från XC70n på bakluckan med?

Ta bort bilhandlartexten på nummerskyltshållaren med?
av Boozer87
#1180287
Micce1980 skrev:Det där blev ju bra :) Äntligen en snygg CC.

Kanske sätta Cross County loggan från XC70n på bakluckan med?

Ta bort bilhandlartexten på nummerskyltshållaren med?

Suger lite på om någon text ska vara där , det ser så mycket bättre ut på bageluckan i verkligen än på bild. Tråkigt att man inte kan "fånga" den. Tack för tipset men trösklarna är nog det som störde mest och det är ju åtgärdat nu hehe.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1180288
Riktigt snyggt! :-)-)
Användarvisningsbild
av V9097
#1180342
Jag gillar verkligen det du gjort en nederkant på dörrarna. Listerna som sitter där ser bara spinkiga ut, men ihop med den svarta folieringen blir det mycket bättre :-)-) Det ser mer Cross Country ut helt enkelt. Backspeglarna gillar jag också, snygg kontrast mot din vita bil.

Folieringen på bakluckan gillar jag inte, men det är ju du som ska bara nöjd och inte jag :-)
av Lövet
#1180345
Allt var en förbättring utom bakluckan!
av Boozer87
#1180349
Jag förstår vad ni menar, håller med till viss Del dock så "ljuger" bilden lite, det är inte alls lika "blaffigt" i verkligheten.
Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]

Slutsteg original

Undrar var sitter slutsteget till original woofern[…]

Missljud höger bak v60cc II

Hade tråkigt missljud i höger bakvagn p[…]