Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Petzzon
#1180760
Robbi skrev:
Petzzon skrev:Jo att den är vit är jag fullt medveten om, jag blev inte ens förvånad eftersom jag valde precis den kulören vid beställning. Sen är ju nästa fråga om det är viktigast om du eller jag är nöjd med färgvalet?
Robbi skrev:Jo, snygg men den är ju vit!


Skickat från min iPad med Tapatalk
Sorry, tänkte högt och utryckte mig abstrakt. På den första bilden ser den nästan ut att vara lite sand eller beige. Är det vit metalic eller solid?
Ingen fara :) Den är solid, denna gång var det ingen tvekan har haft 3 svarta bilar på raken och som tjänstebil blir det lätt man väljer annat för dom pengarna metallic kostar.
Användarvisningsbild
av Robbi
#1180809
Petzzon skrev:
Robbi skrev:
Petzzon skrev:Jo att den är vit är jag fullt medveten om, jag blev inte ens förvånad eftersom jag valde precis den kulören vid beställning. Sen är ju nästa fråga om det är viktigast om du eller jag är nöjd med färgvalet?
Sorry, tänkte högt och utryckte mig abstrakt. På den första bilden ser den nästan ut att vara lite sand eller beige. Är det vit metalic eller solid?
Ingen fara :) Den är solid, denna gång var det ingen tvekan har haft 3 svarta bilar på raken och som tjänstebil blir det lätt man väljer annat för dom pengarna metallic kostar.
Ja, i ditt fall tycker jag nog att solid är bättre med konstrasten mot det svarta. Vit metalic blir lite märklig med att man inte riktigt ser den som vit utan lite matt, mig blir den nästan lite solblekt. De nedre bilderna ser man klarvitt mot svart medan den första såg lite blek ut men det var väl ljuset i bilden. Eller mina ögonBild.
av AndS
#1182394
Hamnade igår bredvid en vit Nissan SUV och det var stor skillnad på den vita färgen.
Volvon har en gul ton och med klarlacken ovanpå som gör att den lurar ögat att på avstånd och får en djupare ton, medan den "blå" vita Nissan såg helt platt ut. Mycket stor skillnad i utseende på två bilar med vit solid lack.
Sedan måste jag erkänna att den svartfolierade grillen passade mycket bra, jag som vill ha bilarna i originalutseende får vika mig för den förändringen.

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]