- tis 16 maj 2017, 10:37
#1173158
Efter ett par hundra mil i min V90 T5 Inscription är jag extremt nöjd med det mesta på bilen.
Den går fint, Pilot Assist är väldigt skön att ha (speciellt i kombo med fipplande på skärmen), och 360-kameran skulle varit det första tillbehöret jag lade till på en ny beställning.
Men - jag tycker att fjädringen känns väldigt mjuk och gungande.. Jag brukar i diskussioner med vänner förespråka just en mjukare fjädring, där andra vill ha mer sportigt stuk och hårdare fjädring. Därför blir jag nu lite förvånad över att JAG upplever det här, tänker att då borde det finnas många som stör sig än mer.. Är det kanske välkänt (följer ej forumet slaviskt...)?
Luftfjädring var ett av de få tillbehören jag prioriterade bort, skulle nog ej gjort samma val idag...
Skulle det kanske mildra gungigheten genom att hänga på större fälgar än de 19" som är på nu (valda just för kompromiss mellan design & komfort)..?
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Den går fint, Pilot Assist är väldigt skön att ha (speciellt i kombo med fipplande på skärmen), och 360-kameran skulle varit det första tillbehöret jag lade till på en ny beställning.
Men - jag tycker att fjädringen känns väldigt mjuk och gungande.. Jag brukar i diskussioner med vänner förespråka just en mjukare fjädring, där andra vill ha mer sportigt stuk och hårdare fjädring. Därför blir jag nu lite förvånad över att JAG upplever det här, tänker att då borde det finnas många som stör sig än mer.. Är det kanske välkänt (följer ej forumet slaviskt...)?
Luftfjädring var ett av de få tillbehören jag prioriterade bort, skulle nog ej gjort samma val idag...
Skulle det kanske mildra gungigheten genom att hänga på större fälgar än de 19" som är på nu (valda just för kompromiss mellan design & komfort)..?
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk