Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1172301
Gorban skrev:
S90D5AWDRdesign skrev:Ser fram emot uppdateringen, ett modernare snitt är välkommet och det verkar som att det kan bli så, till viss del åtminstone.

När Sensus-uppdateringen lanserades så sa Volvo att även VoC-appen ska uppdateras, bör väl komma snart den också.
Skype-appen ser jag också fram emot, och ja jag vet att det går att köra via mobilen, men vill ändå ha appen.
Jag har sett den nya VOC-appen och den såg trevlig ut. Den borde släppas nu i maj. Volvo har ju även lovat att Skype for Business ska komma som en app till bilen. Någon som har hört något mer om det?

??:-/ Du verkar sitta på en del information vad mer kan vi vänta oss :wink:
#1172374
Jag ska inte svära på det men tror inte dessa två nya funktioner är med. En nyhet är att alla säkerhetsfunktionerna checkas av och står i displayen bakom ratten, där står de nya funktionerna du nämner inte med. Bild


//J
#1172432
Jag har den nya uppdateringen och jag tycker hemskärmen blev fulare.

Men den blev snabbare mellan menyerna. Och det bästa att man nu kan ha tm medelförbrukningen nedanför varvräknaren :-)

Skickat från min D6603 via Tapatalk
#1172477
Gorban skrev:
S90D5AWDRdesign skrev:Ser fram emot uppdateringen, ett modernare snitt är välkommet och det verkar som att det kan bli så, till viss del åtminstone.

När Sensus-uppdateringen lanserades så sa Volvo att även VoC-appen ska uppdateras, bör väl komma snart den också.
Skype-appen ser jag också fram emot, och ja jag vet att det går att köra via mobilen, men vill ändå ha appen.
Jag har sett den nya VOC-appen och den såg trevlig ut. Den borde släppas nu i maj. Volvo har ju även lovat att Skype for Business ska komma som en app till bilen. Någon som har hört något mer om det?
Är det stora skillnader mot den gamla?
#1172553
Ilduce77 skrev:
Gorban skrev:
S90D5AWDRdesign skrev:Ser fram emot uppdateringen, ett modernare snitt är välkommet och det verkar som att det kan bli så, till viss del åtminstone.

När Sensus-uppdateringen lanserades så sa Volvo att även VoC-appen ska uppdateras, bör väl komma snart den också.
Skype-appen ser jag också fram emot, och ja jag vet att det går att köra via mobilen, men vill ändå ha appen.
Jag har sett den nya VOC-appen och den såg trevlig ut. Den borde släppas nu i maj. Volvo har ju även lovat att Skype for Business ska komma som en app till bilen. Någon som har hört något mer om det?
Är det stora skillnader mot den gamla?
Mon svåger visade mig den som hastigast. Det är en helt ny grafisk layout. Sedan har jag för mig att det fanns någon ny funktion men jag kommer inte riktigt ihåg. Det var några veckor sedan. Nu dröjer det nog inte länge innan vi kan ladda ner den.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]