Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1234478
Igår var det sorg....
Mina intjänade veckor försvann och första leveransveckan dök upp igen.
Så nu är det samma som första uppgiften
Order slutet nov och leverans fredag vecka 11 :cry:
#1234628
CuteLunatic skrev:
grillchips skrev:Ojojoj spännande! :D
Verkligen! bilen ska bara transporteras ett par mil, så nu får vi se när leveransdag blir hmm.. :-)-)
Det är som med SJ.
Skall du från Stockholm till Nyköping så tar du en sväng förbi Arjeplog först. Billigast så ;-)
#1234629
Xanthopteryx skrev:
CuteLunatic skrev:
grillchips skrev:Ojojoj spännande! :D
Verkligen! bilen ska bara transporteras ett par mil, så nu får vi se när leveransdag blir hmm.. :-)-)
Det är som med SJ.
Skall du från Stockholm till Nyköping så tar du en sväng förbi Arjeplog först. Billigast så ;-)
haha... jag hoppas du har fel.. :roll: :wink:
#1234736
Jaha idag ändrades status till "på väg till din Volvo handlare" och leveransvecka gick från 11 tillbaka till 12, hur funkar detta, Är bilen verkligen på väg eller är transporten bara bokad och är fortfarande lotteri när det sker? Hur lång tid har det tagit för er som fått bilen från att statusen ändrats tills bilen är hos handlaren?
#1234750
hyde67 skrev:Jaha idag ändrades status till "på väg till din Volvo handlare" och leveransvecka gick från 11 tillbaka till 12, hur funkar detta, Är bilen verkligen på väg eller är transporten bara bokad och är fortfarande lotteri när det sker? Hur lång tid har det tagit för er som fått bilen från att statusen ändrats tills bilen är hos handlaren?
Alltså, jag tror det beror på hur stor handlaren är och hur ofta det går en lastbil till dem. Jag fick mail att min är på väg till handlaren i fredags förra veckan. Handlaren fick den i måndags, detta har jag bildbevis på.
Dom vill ha fem arbetsdagar att göra den iordning så jag kommer få den på tisdag, eventuellt måndag, men de blir nog tisdag. Klart jag ville haft den tidigare, men det får bli så.
Den ska väl poleras upp och monteras saker på. Vecka 10 har jag haft som leveransvecka i stort sett hela tiden.

Jag tror att din kommer skickas till handlaren denna veckan som kommer, alternativt vecka 10. Så jag tror att du kommer få din senast vecka 11, men jag spekulerar bara.

Trevlig kväll!
#1234757
ForceWalker skrev:
hyde67 skrev:Jaha idag ändrades status till "på väg till din Volvo handlare" och leveransvecka gick från 11 tillbaka till 12, hur funkar detta, Är bilen verkligen på väg eller är transporten bara bokad och är fortfarande lotteri när det sker? Hur lång tid har det tagit för er som fått bilen från att statusen ändrats tills bilen är hos handlaren?
Alltså, jag tror det beror på hur stor handlaren är och hur ofta det går en lastbil till dem. Jag fick mail att min är på väg till handlaren i fredags förra veckan. Handlaren fick den i måndags, detta har jag bildbevis på.
Dom vill ha fem arbetsdagar att göra den iordning så jag kommer få den på tisdag, eventuellt måndag, men de blir nog tisdag. Klart jag ville haft den tidigare, men det får bli så.
Den ska väl poleras upp och monteras saker på. Vecka 10 har jag haft som leveransvecka i stort sett hela tiden.

Jag tror att din kommer skickas till handlaren denna veckan som kommer, alternativt vecka 10. Så jag tror att du kommer få din senast vecka 11, men jag spekulerar bara.

Trevlig kväll!
Då kan det stämma för enligt samtal med handlaren tidigare så ska de få bilen måndag V10 (5/3). Vi har förhandsbokat leverans på fredag vecka 11 kan inte hämta bilen tidigare under den veckan och inte vecka 12 så hoppas att det går i lås.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 54

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]