Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1231215
Tackar :-)-)

Det blev en V90 T5 momentum Bus Adv, Pine Grey, Tonade rutor, Svart sportläder, B&W, 18" 5 ek vinter, 10 ek sommar, klimatpkt.

Funderade länge över inscription / styling spoiler bak. Men i efterhand väldigt nöjd då den blir väldigt stilren istället.
Sen gillar jag 5 ek fälgen mer och mer man kanske borde köra den som sommardäck istället.. stora problem nu :)

Ps. Färgen gör sig inte riktigt rättvis i mörkret. Får återkomma när solen har tittat fram.
#1231488
Tänkte på en sak, på min står det Leverans V15.

Är det då när den är helt klar hos återförsäljare, när de tex har tonat och fixat klart allting?

Eller är det när Volvo är klara och skicka den vidare till Återförsäljare? :roll:
#1231490
fkullberg skrev:Tänkte på en sak, på min står det Leverans V15.

Är det då när den är helt klar hos återförsäljare, när de tex har tonat och fixat klart allting?

Eller är det när Volvo är klara och skicka den vidare till Återförsäljare? :roll:
Den veckan är tänk att du ska kunna hämta den. Men om du har eftermarknads utrustning som ska på så kan de bli senare. Som jag har förstått.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
#1231493
Jensi skrev:
fkullberg skrev:Tänkte på en sak, på min står det Leverans V15.

Är det då när den är helt klar hos återförsäljare, när de tex har tonat och fixat klart allting?

Eller är det när Volvo är klara och skicka den vidare till Återförsäljare? :roll:
Den veckan är tänk att du ska kunna hämta den. Men om du har eftermarknads utrustning som ska på så kan de bli senare. Som jag har förstått.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Ja okej, har Exteriör styling kit och tonade rutor. Kanske dra ut lite på tiden då. :???:
#1232952
Idag uppdaterades minvolvo, men det var inte roligare än att "Aktuell information - Uppdaterades 2018-02-15" hoppade till dagens datum istället för ett januaridatum. Men annars inget nytt under solen. Helsike så ivrig man ska vara då!
#1232954
grillchips skrev:Idag uppdaterades minvolvo, men det var inte roligare än att "Aktuell information - Uppdaterades 2018-02-15" hoppade till dagens datum istället för ett januaridatum. Men annars inget nytt under solen. Helsike så ivrig man ska vara då!
Jag hör dig! jag är likadan.. man är ju fan som ett barn :roll: Hade du v 11?
#1232956
CuteLunatic skrev: Jag hör dig! jag är likadan.. man är ju fan som ett barn :roll: Hade du v 11?
Verkligen! Vecka 13, så 5 alldeles ljuvliga veckor kvar... :| :cry:
#1232957
grillchips skrev:
CuteLunatic skrev: Jag hör dig! jag är likadan.. man är ju fan som ett barn :roll: Hade du v 11?
Verkligen! Vecka 13, så 5 alldeles ljuvliga veckor kvar... :| :cry:
Åhfan! hade för mig att du hade vecka 11 som mig.. men nu har man ju väntat så in i helvete länge redan så några veckor till klarar man av :wink:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 54

Karossen. Lyckades kalibrera lägesgivarna ef[…]

Öppna bilen

Nädå, inga risker. 2an kommer raka sp&[…]

Både och iofs, men i det här fallet &au[…]

Hej, Jag har en 07 -bifuel med samma fel. På[…]