Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1239240
Tidsplanen håller för oss fortfarande. Det står fortfarande leverans v14 på minvolvo (v13 från början) och vi hämtar den på måndag (v12), eftersom både söndag och måndag levererar plusgrader. Det blir en lååååång helg! :lol:
Har nu mailat min säljare för att dubbelkolla att betalning och allt är i sin ordning, vore ju drömmen om han sa att vi kan komma idag om vi vill. 8)
#1240122
grillchips skrev:Tidsplanen håller för oss fortfarande. Det står fortfarande leverans v14 på minvolvo (v13 från början) och vi hämtar den på måndag (v12), eftersom både söndag och måndag levererar plusgrader. Det blir en lååååång helg! :lol:
Har nu mailat min säljare för att dubbelkolla att betalning och allt är i sin ordning, vore ju drömmen om han sa att vi kan komma idag om vi vill. 8)

Nöjd med bilen? Upp med lite bilder :D
#1240170
fkullberg skrev: Nöjd med bilen? Upp med lite bilder :D
Just ja, nu är hon hemma! Otroligt nöjd so far, men inte kunnat lägga mer än 3km på mätaren pga vädret. Ska bli plusgrader framåt slutet på veckan så då hoppas jag kunna rasta henne lite.
Mer info:
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 5#p1239880
#1240355
Idag så ändrades leveransveckan från vecka 13 till vecka 16. Helnöjd med det för då hinner vädret bli bättre :D Är en S90 T8 som beställdes i höstas så att vänta någon vecka till gör inget. Nu gäller det bara att bestämma hur jag ska sälja min S80 V8. Privat eller inbytes det är frågan. Blir väl ett skambud från försäljaren.
#1243966
Ganska omgående vill jag minnas. Däremot verkar det som att det kan vara olika, baserat på vad folk har skrivit tidigare i tråden.

Skickat från min EML-L29 via Tapatalk

#1244228
wennberg77 skrev: lör 14 apr 2018, 09:33 Fick höra från min ÅF igår att D3 antagligen går i produktion sista veckan i juni :-( antagligen därför jag inte fått en leverans vecka än... Så antagligen klarar man inte Malus bonus som var tanken med en tidig beställning!!
Byggs inte bilarna löpande? Märkligt... Att det kan hänga på ett tillbehör kan jag köpa, men att ett motoralternativ som redan finns innebär en så lång leveranstid låter inte helt okej.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 54
Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortr&oum[…]

Hej David, Har nämligen samma problem med min[…]

Kommer ingen diesel ut från pumpen.

Hej! det är nämligen så att jag ha[…]

Bakfjädrar.

På Volvo såg mekanikern när han t[…]