Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1179146
Elektrikern84 skrev:Nu står min utanför Bilfirman :lol:
Kul!

Jag orkar inte hålla på och logga in på min volvo längre så jag kollade med säljaren istället :) De ska få in bilen den 22/6. Om den nu blir byggd den här veckan som jag tror låter det som en långsam transport för de ynka 15 km från fabriken till åf ;)

Gissar dock att jag kommer göra refresh på min volvo en gång i kvarten iaf ;)
#1179176
Jag var och Inspekterade bilen idag å den ser fin som fasen ut, sånär som på passningen på förardörren och till viss del även bakluckan. Frågan är ju vad man kan göra åt det. Talade men en mek som sköter leverans besiktining osv och han sa att det inte finns några quick fix och att det sällan blir bra med ett, som han uttryckte det, milt fel att montera bort hela dörren och bakluckan. Skall ta upp det med ÅF när han semestrat klart också så får vi se vad han tycker!
(Vet inte hur man laddar upp bilder här)
#1179308
Cokeisit skrev:
Elektrikern84 skrev:Nu står min utanför Bilfirman :lol:
Kul!

Jag orkar inte hålla på och logga in på min volvo längre så jag kollade med säljaren istället :) De ska få in bilen den 22/6. Om den nu blir byggd den här veckan som jag tror låter det som en långsam transport för de ynka 15 km från fabriken till åf ;)

Gissar dock att jag kommer göra refresh på min volvo en gång i kvarten iaf ;)
Roligt! Grattis, då dröjer det ju inte länge! Jag har faktiskt inte kollat med säljaren ännu, kanske ska slå honom en signal innan veckan är slut.
#1179712
Under natten slog statusen om till Byggd i Torslanda!

Blir spännande att se hur en V90 CC ser ut i Pine Grey... första gången jag väljer en färg osedd i verkligheten men grannskapet är överfullt med Volvo bilar med mussel blue/osmium/silver, kan vara kul att skilja sig lite från mängden :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54

Tack, ska kika. Försökt rikta in mig mot[…]

Volvo 340 orange motorlampa

Enligt den nedärvda erfarenheten är thin[…]

Fick idag et priserbjudande på hela arbe[…]

Däckbuller 19"

Ska de levereras med acusticmärkning? Hur[…]