Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1173541
t76 skrev:
Maskfaen skrev:Best i början februari, hämtas på tisdag (v21).. Står fortfarande v23 på min volvo.

Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
Får man fråga vilket motoralternativ och option (AWD?) ?
Absolut.

V90 D4 Inscription (FWD)
B&W, Teknik Pro, VOC.
#1173690
Maskfaen skrev:
t76 skrev:
Maskfaen skrev:Best i början februari, hämtas på tisdag (v21).. Står fortfarande v23 på min volvo.

Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
Får man fråga vilket motoralternativ och option (AWD?) ?
Absolut.

V90 D4 Inscription (FWD)
B&W, Teknik Pro, VOC.
Tackar - Vad är B&W? Vet du om det är en MY17 eller MY18?
#1173711
Beställde 7/2 och fick detta igårBildBild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1173713
V90 D4 Inscription (FWD)
B&W, Teknik Pro, VOC.
Tackar - Vad är B&W? Vet du om det är en MY17 eller MY18?
Bowers & Wilkins - alltså den större ljudanläggningen
Det är en MY18. Måste haft tur när jag beställde för många som beställde dagar/vecka senare fick ju ofantligt mycket längre lev.tid.
#1173902
Guligan skrev:Stor besvikelse för tillfället. Lade in beställning på en V90 D4 Inscription den 21 april. Beräknad leveransvecka är v.48-49...
Du är den förste jag hör som har senare prel leverans än mig. Jag la min beställning ca 1 månad innan dig och har v.46. Vi får hoppas att nu när de börjat producera MY18 så kommer det att förbättras och att den riktiga leveransen sker långt innan det de beräknar nu.
Capture.JPG
Capture.JPG (20.43 KiB) Visad 2005 gånger
#1173905
Idag har min ändrats från Leverans V24 (orderlagd) till V23 och byggd i Torslanda :D

Jag bestälde i slutet på januari och det första jag fick i Min Volvo var V37, sedan har det varit flera justeringar åt rätt håll.
#1174060
ersj skrev:Idag har min ändrats från Leverans V24 (orderlagd) till V23 och byggd i Torslanda :D

Jag bestälde i slutet på januari och det första jag fick i Min Volvo var V37, sedan har det varit flera justeringar åt rätt håll.
Vilket var det sista ändringsdatumet för din bil? Jag har sista datum idag (19/5) med leverans v27. Vore intressant att veta hur lång tid det är mellan datumet och byggd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 54
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]