Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1231171
Oscan skrev:Är väl skyldig en liten bild tänkte jag..
Så jädra nöjd :)
Vilken färg är det? Snygg btw!

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
#1231215
Tackar :-)-)

Det blev en V90 T5 momentum Bus Adv, Pine Grey, Tonade rutor, Svart sportläder, B&W, 18" 5 ek vinter, 10 ek sommar, klimatpkt.

Funderade länge över inscription / styling spoiler bak. Men i efterhand väldigt nöjd då den blir väldigt stilren istället.
Sen gillar jag 5 ek fälgen mer och mer man kanske borde köra den som sommardäck istället.. stora problem nu :)

Ps. Färgen gör sig inte riktigt rättvis i mörkret. Får återkomma när solen har tittat fram.
#1231488
Tänkte på en sak, på min står det Leverans V15.

Är det då när den är helt klar hos återförsäljare, när de tex har tonat och fixat klart allting?

Eller är det när Volvo är klara och skicka den vidare till Återförsäljare? :roll:
#1231490
fkullberg skrev:Tänkte på en sak, på min står det Leverans V15.

Är det då när den är helt klar hos återförsäljare, när de tex har tonat och fixat klart allting?

Eller är det när Volvo är klara och skicka den vidare till Återförsäljare? :roll:
Den veckan är tänk att du ska kunna hämta den. Men om du har eftermarknads utrustning som ska på så kan de bli senare. Som jag har förstått.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 54
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]