Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jacobsson
#1168409
Hur är det med detta tillval, är det många som valt detta?
Hur klarar skinnet sig mot märken, solljus och så?
Själv valde jag bort det och känner ingen saknad heller.
Användarvisningsbild
av Hanzon
#1168506
Har valt instrumentpanel i skinn, dels för att jag anser att det höjer lyxnivån som även tidigare inlägg visar på.
av Jacobsson
#1168512
Jag håller med om det med lyxnivån men hade två anledningar till att hoppa detta på denna bil.
1. Vågade inte chansa på att det skulle hålla sig fräscht, men det glädjer mig att höra att jag hade fel.
2. Frun tyckte det var för lyxigt, hon har lite anpassningssvårigheter när vi byter upp oss.. hon tyckte inte heller att det var förenligt ned lyx och 4 barn som skulle lorta ner hela bilen. Med tanke på hur vår V70 såg ut är det förståligt. Men herregud vilken skillnad det är, den här bilen är alla i familjen rädda om så den kommer se ut som ny om tre år. Då blir valet skinn!!
av Gorban
#1168762
Jag hade definitivt tagit det om det hade rymts i min kalkyl. Plasten Volvo använder till instrumentbrädan är gränsfall när det gäller om den ska klassas som premium eller inte. Skinn lyfter lyxkänslan väsentligt. Man får ju även skinn på övre delen av dörrarna.
XC70 - S80 och XC90 i ett?

XC60 T6 med 10mil om dagen låter dyrt. XC70 […]

Peking

Vågar jag köra?

Idag har två lampor börjat lysa. De lys[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag bytte ena fjädern på min V70 2012 v[…]