Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Flajjan
#1169429
Jag håller på att diskutera med Volvo om diverse saker - det är mycket tydligt att bilsäljarna har för det för lätt.
Bilsäljarna har för många kunder som bara köper. Detta gör att dom inte ids/känner att dom behöver ta tag i problem som kunder upplever.
När jag propåade att jag skall köpa fler bilar till kollegor och att om dom inte löser problemen som jag upplever så lägger jag firmans beställningar på annat håll fick jag svaret: Jaha, ja du gör som du vill.

Bilnasarna har haft för bra tider får länge, dom har blivit nonchalanta. Hoppas att fler byter handlare och även bilmärke om dom blir risigt behandlade - det är enda sättet att få nasarna att börja bry sig.
av Dioxix
#1170020
Hej,

Jag var och hämta ut min Nya S90 idag.. Bilen han rulla 300 meter sen blinka det till och stod Start/stop service reparation erfordras..
Någon som vet vad det kan vara?
av least
#1170028
perhall skrev:Hur går det Volvojoakim?

Vi vill inte ha troll här på sajten..
Han har inte loggat in sedan den 25/4.
Kanske bara ville skriva av sig, eller så var han bara ut efter att hetsa lite...
Användarvisningsbild
av Robbi
#1170042
Dioxix skrev:Hej,

Jag var och hämta ut min Nya S90 idag.. Bilen han rulla 300 meter sen blinka det till och stod Start/stop service reparation erfordras..
Någon som vet vad det kan vara?
Åkte du inte tillbaks med en gång? Det låter ju som verkstaden inte har förberett den tillräckligt.
Användarvisningsbild
av Krollspell
#1170163
Lövet skrev:Vet inte hur många panoramatak jag haft vid det här laget, inget av dem har läckt. Då pratar vi stundtals om bilar med hälften av V90s listpris. Det ska inte läcka.
Håller med, kör panoramatak nu, inte minsta problem och min fru har det på sin Clio Sportourer 2011, inte minsta trassel där heller.
Varför skulle det läcka?

Yttertemperaturen har stor inverkan hur mång[…]

Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]