- lör 29 apr 2017, 09:27
#1169429
Jag håller på att diskutera med Volvo om diverse saker - det är mycket tydligt att bilsäljarna har för det för lätt.
Bilsäljarna har för många kunder som bara köper. Detta gör att dom inte ids/känner att dom behöver ta tag i problem som kunder upplever.
När jag propåade att jag skall köpa fler bilar till kollegor och att om dom inte löser problemen som jag upplever så lägger jag firmans beställningar på annat håll fick jag svaret: Jaha, ja du gör som du vill.
Bilnasarna har haft för bra tider får länge, dom har blivit nonchalanta. Hoppas att fler byter handlare och även bilmärke om dom blir risigt behandlade - det är enda sättet att få nasarna att börja bry sig.
Bilsäljarna har för många kunder som bara köper. Detta gör att dom inte ids/känner att dom behöver ta tag i problem som kunder upplever.
När jag propåade att jag skall köpa fler bilar till kollegor och att om dom inte löser problemen som jag upplever så lägger jag firmans beställningar på annat håll fick jag svaret: Jaha, ja du gör som du vill.
Bilnasarna har haft för bra tider får länge, dom har blivit nonchalanta. Hoppas att fler byter handlare och även bilmärke om dom blir risigt behandlade - det är enda sättet att få nasarna att börja bry sig.