Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av larsvictor
#1165566
Min installation hängde en stund på 43% men sen slutfördes den.
Men när jag sen skall starta Spotifyappen så står det fortfarande att det finns en uppdatering och att jag skall gå till "Download Center", där finns det dock inte längre någon uppdatering att välja...
Det är ju verkligen inte snyggt skött, hoppas det funkar när jag skall hem senare idag.
Användarvisningsbild
av philipsguy
#1165584
AKarlsson skrev:Tog bort min app och installerade från nytt

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Hur tog du bort appen efter att den börjat installeras?
När jag slog på tändningen nu startade nedladdningen och installationen automatiskt för att åter stanna på 43%!
av AKarlsson
#1165591
philipsguy skrev: Hur tog du bort appen efter att den börjat installeras?
När jag slog på tändningen nu startade nedladdningen och installationen automatiskt för att åter stanna på 43%!
Min bil stod 1h ca och när jag kom ut så var uppdateringen avbruten. Då gick det radera och nyinstallationen gick fort, får dock slå in användarnamn osv igen då.
Användarvisningsbild
av philipsguy
#1165595
Ok efter en del mek har jag fått igång nya versionen, det som tidigare tog 1 min 15 sekunder tar nu skönt nog bara 15 sekunder.
Angående installationen hänger sig den så slå från tändningen en bra stund och slå på igen så strartar installationen om och förhoppningsvis igenom. Fick sedan också avinstallera och installera om (det tar en stund innan Spotify dyker upp under nya appar igen)
av Milebe
#1165598
philipsguy skrev:Ok efter en del mek har jag fått igång nya versionen, det som tidigare tog 1 min 15 sekunder tar nu skönt nog bara 15 sekunder.
Angående installationen hänger sig den så slå från tändningen en bra stund och slå på igen så strartar installationen om och förhoppningsvis igenom. Fick sedan också avinstallera och installera om (det tar en stund innan Spotify dyker upp under nya appar igen)
15 sekunder låter ju för bra för att vara sant.
Undrar hur det blir med kallstart, bör ta längre tid.
av Flajjan
#1165620
Startasde Spotify appen, fick meddelande om att den skulle uppdateras. Gick in i downloadcenter, uppdaterade. Efter 5 minuter så var uppdateringen klar. Jag körde kanske 30 minuter till och under denna tid startade sensus om 5 gånger. Spotify funkar inte, den tycker fortfarande att den skall uppdateras.. Känns ju stabilt..
av Johanu71
#1165627
Fick meddelande om uppdatering av appar jag också idag. Har en så länge bara TuneIn och Spotify.

Nedladdningen tog under 2 minuter för bägge två (har WiFi i garaget). Startade om bilen och fick göra en ny inloggning på Spotify. Fungerade direkt utan problem. Startar upp hur fint som helst när jag kör. Har inga andra bekymmer än så länge. Var till verkstaden också som kopplade ur backluckan och kopplade in den igen. Så nu funkar det att låsa bilen via bakluckan också utan att den låser upp och tar ner rutorna.

Just nu fungerar ALLT som det skall. Helnöjd just nu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Som i rubriken, någon som fått P3.0.3 […]

Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]