Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AndS
#1191301
Du får prova dig fram, hör du ingen skillnad mellan de olika nivåerna tar du den lägsta, dvs det är helt individuellt hur du hör och uppfattar musiken. För de flesta lyssnare räcker det med lägstanivå och sparar några "byte" i datamängd.
av bjoonas
#1193342
En kollega till mig hade problemet att Spotify inte startade alls.
Han provade skapa ett nytt konto och då gick det mycket bättre (vet inte exakta tider dock). Han kom fram till att skillnaden var att hans vanliga konto inte gick i bilen eftersom han hade jätte- jättemånga playlists på det kontot.
Det nya kontot som funkade i bilen hade då inga lagrade playlists.
Det var hans slutsats, värt att prova för er som har problem kanske.
av pellemando
#1310633
Kör på bil modemet, men varje gång jag startar Spotify måste jag godkänna internet användning och godkänna något avtal. Är det normalt eller är det knas? Känns ju skevt att behöva göra det varje gång
Användarvisningsbild
av Jefe
#1310638
Hade precis samma fel på min bil och var tvungen att uppdatera med mars uppdateringen.
Först sa min tekniker att jag skulle behöva betala för uppdateringen men sen såg han att Volvo
tog det på goodwill.
av pellemando
#1310639
Skumma är att det kommer en notis om tillgänglig uppdatering, men när jag går in där för att uppdatera finns inget. Lutar åt ett besök hos handlarn. Kul att sånna här buggar lever kvar ännu på en bil som hämtades idag
av BabaBesso
#1324625
BildBlir galen!
Haft så i 3 dagar! Det står att det finns en uppdatering men det finns inte. Kommer inte i appen. Valde att ta bort appen och installera om den. Filen som dök upp på downloadcenter var en fil på 0.00mb och den gick inte att ladda ner.
När jag trycker på ladda ner så blir den "pausad" och inget händer
Bilagor
15621379974262873437559391424273.jpg
15621379974262873437559391424273.jpg (4.84 MiB) Visad 405 gånger
av TomasGBG
#1324636
pellemando skrev: ons 10 apr 2019, 22:25 Skumma är att det kommer en notis om tillgänglig uppdatering, men när jag går in där för att uppdatera finns inget. Lutar åt ett besök hos handlarn. Kul att sånna här buggar lever kvar ännu på en bil som hämtades idag
De flesta sådana meddelanden brukar gälla kartor i främmande länder. Jag väljer att ignorera dessa... tills det är dax att åka dit...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]