Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barcusmrandt
#1160976
Sleeper skrev:Bromsljuset är också glödlampor?

Jag hade gärna sett en blinkerslösning som liknar den i strålkastarna, att Tors hammare helt enkelt blir blinkers. På motsvarande sätt skulle de bakre DRL-slingorna kunna skifta till orange blinkers. Vore läckert.
DRL?
Användarvisningsbild
av Sleeper
#1160988
Kallar jag det fel sak? Jag syftar på de röda slingorna bak, alltså positionsljuset :)
av barcusmrandt
#1161009
Sleeper skrev:Kallar jag det fel sak? Jag syftar på de röda slingorna bak, alltså positionsljuset :)
Ja är det led eller vad? Jag tycker på Audi och en hel del andra märken ser man att det är led slingor lixom, men det är lite mer diffust på v90...
av HarleyCorv
#1161044
Ni som komenterar bakljusen på v90 är det beroende på att ni inte har möjlighet att köpa denna bil?
av Jonathan81
#1161045
HarleyCorv skrev:Ni som komenterar bakljusen på v90 är det beroende på att ni inte har möjlighet att köpa denna bil?

Nej, min beräknad lev v 21
av AndS
#1161046
HarleyCorv skrev:Ni som komenterar bakljusen på v90 är det beroende på att ni inte har möjlighet att köpa denna bil?

Förklara vad du menar förstår inte riktigt frågan vad den har med bakljusen konstruktion att göra, de som startade dialogen har en XC90 och beställ en V90 T8,
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kolkanistern på min 745-a är trasig, ja[…]

Är B5244SG annorlunda än en B5244S f&oum[…]

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]