Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barcusmrandt
#1160882
Låg precis bakom en V90, och det kan ju kännas som ett ilands problem, men jag tror inte jag kommer kunna leva med att blinkers bak inte är led. Helt groteskt fult på en annars så snygg och modern bil. Ser ju ut som de helt glömde att designa nåt för blinkers, bara typ en fyrkant inne där som blinkar som blinkers på en trött gammal 240. Nej fy f... hur som helst, är det nån som har sett om det finns nya bakljus insatser som styling nånstans? Brukar ju finnas en massa skoj man kan köpa på eftermarknaden lixom.
Användarvisningsbild
av Sleeper
#1160889
Jag håller med och undrar också varför det inte är led i bakljusen. Någon som vet?
av barcusmrandt
#1160899
Vet inte, säkert för att spara 14kr. Helt idiotiskt om du frågar mig! I den här klassen gäller det att alla detaljer är rätt, annars är det lätt att tappa kunder till andra märken.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1160907
Bryr ni er om en blinkers? Så länge den blinkar orange är det bra!
Audi har nån som rinner fram och fulare blinkers får man leta efter.
Den digitala blinkersinfikeringen i instrumentklustret beter sig som om det vore en glödlampa i. Stör inte det?
av barcusmrandt
#1160911
Japp det gör vi tydligen säker på att det är nåt du bryr dig om som jag kan tänka är triviellt. Nu var ju inte tråden om om det är rätt eller fel att bry sig om blinkers, utan frågan var om det var nån som vet om det finns andra man kan köpa.
av Jonathan81
#1160916
Perra83 skrev:Bryr ni er om en blinkers? Så länge den blinkar orange är det bra!
Audi har nån som rinner fram och fulare blinkers får man leta efter.
Den digitala blinkersinfikeringen i instrumentklustret beter sig som om det vore en glödlampa i. Stör inte det?

Jag bryr mig och undrar om någon vet om bilen känner av en led ljuskälla?
av Mwi
#1160918
Du får lösa problemet som så många andra har gjort, sluta använda blinkersen :twisted:
Skämt åsido jag håller helt med dig, det är inte snyggt att blanda olika lamptyper, tycker faktiskt att Audis funktion är snygg.
av barcusmrandt
#1160924
Behöver iof inte nåt fancy ljusspel ala Audi, men glödlampa ser ju så fruktansvärt gammalt ut!
av Exyzäta
#1160928
Mwi skrev:Du får lösa problemet som så många andra har gjort, sluta använda blinkersen :twisted:
Skämt åsido jag håller helt med dig, det är inte snyggt att blanda olika lamptyper, tycker faktiskt att Audis funktion är snygg.
Blir snart ett tillval då så få ändå använder den. Ett blinkerspaket i byggdinvolvo.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1160936
Vore fräscht med något likt detta, dock från en S40: https://youtu.be/es9vdSvUsbk

V90 har väl dessutom lite mörkare glas än S40? Då borde det bli riktigt bra...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Köpråd V60 etanol

@AnnaHelena , Både och, har den fått […]

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns ov[…]

Bruten fjäder framvagn

Vanligt med brusten vänster fjäder p&ari[…]

Vindrutetorkarmotor

Jag har vdb länken förut, men här[…]