Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1156118
JanneP77 skrev:
Robbi skrev:
JanneP77 skrev:Ska hämta min CC på torsdag, pratade med säljaren idag och han nämnde inte det här överhuvudtaget. Gäller det bara vissa bilar undrar jag då!?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan vara att han hoppas få fixat innan dess.
Mm... Känner min säljare (försäljningschef) ganska väl så jag tror att han skulle säga om leveransen "hängde löst". Han kanske inte ens känner till det... Lite oroväckande!
Är det NÅGON som fått hämta ut sin S/V/CC 90 igår eller idag??


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ingen som har hört något? Börjar bli orolig på riktigt.
#1156143
Leverans imorgon, säljaren mailade imorse och undrade vilken tid jag kommer ungefär...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1156155
Leverans av min idag :D :D
#1156183
mrtdi skrev:Leverans av min idag :D :D
Men grattis och va fan!!! Vissa bilar bara drabbade? Hur kan det vara så, de tillverkas väl med samma fabrik och delar? Jag får vänta, ÅF visste fortfarande inte mer i morse mer än att en "bult kunde brista" och måste bytas.

Men byt den jäkla bulten då!!!!!
#1156545
Robbi skrev:Fick besked precis, jag får min bil imorgon. Volvo släpper utan åtgärd så det var väl falskt alarm?
Skickat från min iPad med Tapatalk
Samma här, ÅF ringde precis. Tid för uthämtning på Fredag, det blir till att sluta tidigt och cruisa några timmar tror jag bestämt :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag svarade i din tidigare tråd också […]

ABS-lampan är åter och ett tag trodde j[…]

Jag har ingen lösning åt dig men jag ha[…]

DIN bil borde inte ta någon skada om ni kopp[…]