Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Spid3r
#1152626
HarleyCorv skrev:Momentum grill är snyggast, din S90 är mycket snygg. Själv väntar jag på min S90 D3 beräknas levereras om 3 veckor.
Grejen är, i mina tidigare Volvo-köp så har jag alltid pillat i lite r-designprylar, inte minst grillen...nu har jag köpt backspeglar kåpor och tror att tillsammans med r-designgrillen kommer bilen att få en liten lyft...sedan med 20" till våren... :lol:
av Exyzäta
#1152627
Spid3r skrev:
HarleyCorv skrev:Momentum grill är snyggast, din S90 är mycket snygg. Själv väntar jag på min S90 D3 beräknas levereras om 3 veckor.
Grejen är, i mina tidigare Volvo-köp så har jag alltid pillat i lite r-designprylar, inte minst grillen...nu har jag köpt backspeglar kåpor och tror att tillsammans med r-designgrillen kommer bilen att få en liten lyft...sedan med 20" till våren... :lol:
Att styla en Volvo är som att sminka en gris läste jag nånstans. ;)
Användarvisningsbild
av Spid3r
#1152653
Exyzäta skrev:
Spid3r skrev:
HarleyCorv skrev:Momentum grill är snyggast, din S90 är mycket snygg. Själv väntar jag på min S90 D3 beräknas levereras om 3 veckor.
Grejen är, i mina tidigare Volvo-köp så har jag alltid pillat i lite r-designprylar, inte minst grillen...nu har jag köpt backspeglar kåpor och tror att tillsammans med r-designgrillen kommer bilen att få en liten lyft...sedan med 20" till våren... :lol:
Att styla en Volvo är som att sminka en gris läste jag nånstans. ;)
it's good one... :D
Användarvisningsbild
av Spid3r
#1154578
Tycker det blir mycket krom...:) gillar det cleant :)


...Det blev hyfsat :)
Bilagor
minS90-r.jpg
r-design grill
minS90-r.jpg (1.63 MiB) Visad 740 gånger
Användarvisningsbild
av Spid3r
#1198387
HitTheRoadJack skrev:Hej hur får du tag på delarna? Jag letar framdekor till min blivande V90e.


Cheers
Mycket direkt från Volvo återförsäljare :)
av pumpnasare
#1198425
Hej
Var ni tvungen att demontera hela fronten eller gick det att lossa grillen utifrån ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Spid3r
#1198551
pumpnasare skrev:Hej
Var ni tvungen att demontera hela fronten eller gick det att lossa grillen utifrån ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Grillen gick att installera utan att plocka ner fronten.

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]