Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Wibe
#1153452
barcusmrandt skrev:T8 ja. Nej tror alla ska få det. Ligger på alla i norska konfiguratorn iaf.
Jo jag var inne där och byggde men enligt säljarens kontakt på Volvo så håller de på att ta bort detta val på flera marknader då det blivit något fel. Alltså skall det inte gå att beställa i Norge heller


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
#1153457
Ja jag var bra sugen på brunt skinn. Hoppas det löser sig för dig. Blir svart för mig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Jacobsson
#1153494
Ser på bilden att det också är en del svart i de övriga delarna, tror du ska välja till svart innertak också.
Kan bli rörigt med många färger annars enligt mig.
Valnöt
Svart
Maroon
Grått tak
Användarvisningsbild
av Wibe
#1153501
Håller med. Om jag nu hade lyckats få igenom det hade det blivit med svart tak och öven metal mesh inlägg istället för trä


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av barcusmrandt
#1153592
Nu har Maroon Brown försvunnit även från den Norska konfiguratorn. Du skulle aldrig ha sagt nåt! :D Jaja - det blir ett samtal till till ÅF för att hitta på nåt annat...
Användarvisningsbild
av Wibe
#1153605
barcusmrandt skrev:Nu har Maroon Brown försvunnit även från den Norska konfiguratorn. Du skulle aldrig ha sagt nåt! :D Jaja - det blir ett samtal till till ÅF för att hitta på nåt annat...
Haha, var ju tvungen att ta upp det med säljaren då jag också ville ha den klädseln Bild Sorry!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av oykkh
#1153656
Hört ngt mer om den fina maroon klädseln? Är övertygad att den kommer. Men kanske efter v45?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
#1153670
oykkh skrev:Hört ngt mer om den fina maroon klädseln? Är övertygad att den kommer. Men kanske efter v45?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Så kan det säkert var. Bilia i Skövde hade ingen information om detta och Volvokontakten avslöjade i alla fall inget. Svaret jag fick var att den skulle bort från andra marknaders Bygg din Volvo eftersom det hade blivit något fel


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av barcusmrandt
#1153675
Ok så det kan hända den kommer lite senare alltså. Den är nästan värd att vänta på alltså! Tycker egentlige blond är den finaste, men väldigt opraktisk, speciellt med barn. Svart tycker jag är för tråkigt, och frugan tycker Amber är en babybajsfärg. No offense till de som har den alltså.

Jag uppskattar svaren. Försöker planera […]

Nytt rekord i väntetid (i alla fall p&ar[…]

Volvo v70 med märkligt elfel.

Hej! Pillade lite med flottören till tanken […]

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]