Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mingojogin
#1149739
Hej,

Testade sökfunktionen, då jag misstänker att svaret redan finns. Hoppas på överseende...

Sensus navigation och navigation som finns i teknikpaket 90. Det är inte samma? Är Sensus i sådanafall värt pengarna tycker vi?

Har beställt en D5 Inscription.
av JimmyK
#1149795
Mingojogin skrev:Hej,

Testade sökfunktionen, då jag misstänker att svaret redan finns. Hoppas på överseende...

Sensus navigation och navigation som finns i teknikpaket 90. Det är inte samma? Är Sensus i sådanafall värt pengarna tycker vi?

Har beställt en D5 Inscription.
Är samma sak, du får med Sensus navigation i teknikpaketet.
av Göranson
#1149824
Lånar tråden lite om det är ok...
Om man inte har tillvalet navigation utan väljer att använda navigation i sin iPhone via Apple Carplay, kan man då få upp denna information i fältet mellan hastighetsmätaren och varvräknaren?
av raven76
#1149828
Göranson skrev:Lånar tråden lite om det är ok...
Om man inte har tillvalet navigation utan väljer att använda navigation i sin iPhone via Apple Carplay, kan man då få upp denna information i fältet mellan hastighetsmätaren och varvräknaren?
Nej, inte enligt den information jag har fått. Det är bara inbyggda navigatorn som kan visas på den displayen.
av filippb
#1149852
Göranson skrev:Lånar tråden lite om det är ok...
Om man inte har tillvalet navigation utan väljer att använda navigation i sin iPhone via Apple Carplay, kan man då få upp denna information i fältet mellan hastighetsmätaren och varvräknaren?
Möjligheten att visa turn-by-turn på förardisplayen finns numera i CarPlay men Volvo verkar inte ha implementerat sin del av det (ännu)

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]