Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1148867
Ja original är det som gäller och jag kommer låta ÅF montera. 6200 är ju helt ok jmf med priset jag fick så vi får se om det går att förhandla. Tack för inläggen.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
#1225787
En djävla skillnad att montera när man bygger bilen jmf med att göra det i efterhand om du får priset 7k så slå till, det är löjligt billigt men jag misstänker att priset ligger djävligt mycket högre än så.
#1225812
oldtimersmc skrev:En djävla skillnad att montera när man bygger bilen jmf med att göra det i efterhand om du får priset 7k så slå till, det är löjligt billigt men jag misstänker att priset ligger djävligt mycket högre än så.
Det är bilfirman som river halva bilen och monterar och man väljer till det när man beställer.
#1226003
Hagge310 skrev:
beachman skrev:
Ok, då vet jag att Calix är Volvo original. Tack! Det är ingen som fått pris på Volvos original motorvärmare och kupéuttag monterat och klart? Jag har fått pris på drygt 7000kr, känns lite högt.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
FYI
Elektrisk motorvärmare med kupeuttag kostar 6200:- på bygg din volvo.
Jo jag har sett priset på byggsidan, tack ändå, så därför ville jag höra mig för om någon beställt och fått det monterat och vad verkliga kostnaden blev? Den monteras väl hos ÅF oavsett om den beställs från början eller eftermonteras när bilen gått några mil? Borde ju inte vara någon skillnad eller?

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Vet inte om du fortfarande är intresserad men jag har original installerat på min V90CC.

Kostade mig 4900 efter rabatter.

Tapatalking with Samsung S8
#1226580
Hysteriskt billigt då bara prylarna går på 3800 dessvärre så har du nog betalat priset för monteringen i andra ändan.
För olvo är inga moder Teresa.

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]

Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]