Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mrtdi
#1141400
Nu börjar leverans närma sig. Vem blir först att få sin V90 CC?
Någon som fått mer exakt leveransdatum, jag har vecka 12 som beräknad leverans.
Användarvisningsbild
av JanneP77
#1141409
Inget exakt datum, men v.13 beräknat....


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av rrc54135
#1141423
Jag har vecka 11 som beräknad leverans. Enligt ÅF så trodde han att jag till och med skulle kunna få den veckan innan enligt hans interna uppgifter trots montering av stylingpaket och drag samt Ditec-behandling. Men vi får se hur det går. Ligger före er enligt Min Volvo i vart fall... :D Sen hamnar jag väl sist när det väl blir leverans... :roll: May the best man win ??:-/
Användarvisningsbild
av JanneP77
#1141431
rrc54135 skrev:Jag har vecka 11 som beräknad leverans. Enligt ÅF så trodde han att jag till och med skulle kunna få den veckan innan enligt hans interna uppgifter trots montering av stylingpaket och drag samt Ditec-behandling. Men vi får se hur det går. Ligger före er enligt Min Volvo i vart fall... :D Sen hamnar jag väl sist när det väl blir leverans... :roll: May the best man win ??:-/
Har idag lagt till Bowers & Wilkins så det kan ju i värsta fall förändra leveranstiden... Får se om ett par dagar när säljaren hunnit uppdatera i systemet. Sen ska stålgaller in, dragkrok och stänkskydd fram/bak monteras och lackbehandling göras... Känns ändå som att vi kommer att vara bland de första att glida runt i dessa grymma bilar..! :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av troubleshooter
#1141437
När vi beställde i början på November sa vi att vi ville ha den levererad på sommardärck första veckan i April,som det ser ut just nu verkar sdet stämma bra, V14 som preliminär leveransvecka =)
av Flajjan
#1141442
Vecka 13 skall min dimpa ner.
Var inne med min XC70 på verkstad idag, då rullade dom in en V90CC, brun, riktigt snygg faktiskt!
av Daniel23
#1141443
Har v 13 på min Volvosidan, var inne hos ÅF idag och han såg i sin burk att den kommer/ska komma till dom v 10 så är inbokat montering av fast drag onsdag 14:e Mars dvs v 11
av rrc54135
#1141444
Ja, oavsett så lär det väl inte drälla av V90 CC när vi rullar ut :D
Sen får vi hoppas att man löst VOC- o ch värmarproblemen innan våra rullar ut... :roll:
av para
#1141447
Vecka 12 för mig också.
La till subwoofer och dubbeldubbla integrerade slutrör idag, passar bra till min kommande 45-års kris.

Blir kul att se hur lättsåld/svårsåld XC70-n är.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare […]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]