Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fatsug
#1171817
Nu börjar också min väntetid.
Beställd förra veckan. Beräknad leverans vecka 37
V90 CC D5

Litar på Luminous Sand men hade önskat Rebel eller bursting blue ! :D
Och försöker inte läsa när ni säger att man MÅSTE ha BW..... ?:-/

Sen ska den ner till Frankrike och lära sig franska ! :lol:
av Mathiasffs
#1171918
Enligt vad alla skriver här så Känns min Volvo inte rätt då jag beställde V.18 och beräknad leverans är V.28.

V90 D4 momentum business adv.
av Angarok
#1171939
Beställde en V90 Bi-fuel för någa veckor sedan. På Min Volvo stod det inledningsvis V52 men hoppade direkt till V49. Håller tummarna att det blir fler hopp i rätt riktning...
av Jacobsson
#1171946
Fatsug skrev: Och försöker inte läsa när ni säger att man MÅSTE ha BW..... ?:-/
:

Oroa dig inte, B/W är riktigt häftigt... till viss musik. men man måste rodda rätt mycket för att få det bästa ljudet ur olika låtar.
Den "vanliga" stereon är riktigt bra med tanke på att den är 30 kakor billigare...
Den behöver du bara koppla in och koppla av, inget krångel. Man kan dock behöva ändra i lite inställnignar för det bästa ljudet men väl gjort håller den ett bra ljud i alla låtar.

För riktiga musikdiggare, som många här verkar vara så är det kanske ett måste med BW. För mig är det inte ett val till nästa bil heller och nu har jag kört med BW i en dryg vecka.
av lopier
#1172001
Elektrikern84 skrev:
lopier skrev:Min S90 hoppade från leverans vecka 51 till 44.....I rätt riktning
Kineserna har vaknat :-D

Hahahaha! Faktiskt är det så att Volvo ändrat priolistan. Direktbeställda bilar från kund prioriteras framför s.k spekulationsbilar som återförsäljarna beställer.
av Elektrikern84
#1172004
lopier skrev:
Elektrikern84 skrev:
lopier skrev:Min S90 hoppade från leverans vecka 51 till 44.....I rätt riktning
Kineserna har vaknat :-D

Hahahaha! Faktiskt är det så att Volvo ändrat priolistan. Direktbeställda bilar från kund prioriteras framför s.k spekulationsbilar som återförsäljarna beställer.
Åfan, annars trodde jag att återförsäljarna beställde bilar i förväg för att kunderna ska få vänta så lite som möjligt på sina.. Jag får nog en sån då han börjar med vecka 46 sen när jag får lev besked så är det 27.
av Xanthopteryx
#1172010
Mathiasffs skrev:Enligt vad alla skriver här så Känns min Volvo inte rätt då jag beställde V.18 och beräknad leverans är V.28.

V90 D4 momentum business adv.
Vilken färg?
Vi ligger efter sommaren men beställde innan dig.
Har dock AWD. Annars borde det väl inte skilja massor oavsett tillval som HUD etc?
Vore intressant att se vad som påverkar.
av Fatsug
#1172014
Jacobsson skrev:
Fatsug skrev: Och försöker inte läsa när ni säger att man MÅSTE ha BW..... ?:-/
:

Oroa dig inte, B/W är riktigt häftigt... till viss musik. men man måste rodda rätt mycket för att få det bästa ljudet ur olika låtar.
Den "vanliga" stereon är riktigt bra med tanke på att den är 30 kakor billigare...
Den behöver du bara koppla in och koppla av, inget krångel. Man kan dock behöva ändra i lite inställnignar för det bästa ljudet men väl gjort håller den ett bra ljud i alla låtar.

För riktiga musikdiggare, som många här verkar vara så är det kanske ett måste med BW. För mig är det inte ett val till nästa bil heller och nu har jag kört med BW i en dryg vecka.
Ah tack för det. Nu känns det bättre att jag valde bort det. :-)-)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 100

Testade bakluckan på min -99'an med biltemas[…]

Hylsan i vinkel vx

Hm låter som man måste plocka ner l&a[…]

Var på Biltema och köpte nytt avgassyst[…]

tvillingkort till ditt befintliga abb, det har jag[…]