Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Maskfaen
#1171510
Jag har bytt färg, inlägg och stereo men har aldrig blivit längre leveranstid. Nu står det 3v kvar (v23) men än bara "orderlagd". Verkar dock som att vissa får bilen innan min volvo uppdateras

Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av ersj
#1171512
Jag bytte till automat och några dagar senare blev leverantiden flyttad från v25 till v24 så det påverkade inte heller, inte i negativt iaf.
av AddeXC70
#1171771
Suck, nu börjar den eviga väntan!
V90 D3e Momentum BusAdv, orderlagt 24/4.

Tid till leverans: 27 veckor
Beräknad leveransvecka: Vecka 46
Sista datum för ändring av bilorder: 2017-10-05
av Fatsug
#1171817
Nu börjar också min väntetid.
Beställd förra veckan. Beräknad leverans vecka 37
V90 CC D5

Litar på Luminous Sand men hade önskat Rebel eller bursting blue ! :D
Och försöker inte läsa när ni säger att man MÅSTE ha BW..... ?:-/

Sen ska den ner till Frankrike och lära sig franska ! :lol:
av Mathiasffs
#1171918
Enligt vad alla skriver här så Känns min Volvo inte rätt då jag beställde V.18 och beräknad leverans är V.28.

V90 D4 momentum business adv.
av Angarok
#1171939
Beställde en V90 Bi-fuel för någa veckor sedan. På Min Volvo stod det inledningsvis V52 men hoppade direkt till V49. Håller tummarna att det blir fler hopp i rätt riktning...
av Jacobsson
#1171946
Fatsug skrev: Och försöker inte läsa när ni säger att man MÅSTE ha BW..... ?:-/
:

Oroa dig inte, B/W är riktigt häftigt... till viss musik. men man måste rodda rätt mycket för att få det bästa ljudet ur olika låtar.
Den "vanliga" stereon är riktigt bra med tanke på att den är 30 kakor billigare...
Den behöver du bara koppla in och koppla av, inget krångel. Man kan dock behöva ändra i lite inställnignar för det bästa ljudet men väl gjort håller den ett bra ljud i alla låtar.

För riktiga musikdiggare, som många här verkar vara så är det kanske ett måste med BW. För mig är det inte ett val till nästa bil heller och nu har jag kört med BW i en dryg vecka.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 100

Här har då inte glaset spruckit utan […]

Vindrutespolning

Bytte spolarpump få nu fungerar det igen👍

Oljud under bilen

Blir tokig på den här biljäveln, h[…]

Volvo 960 dricker mycket

Hej, jag har volvo 960 2.5L automat. Den dricker d[…]