Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pumpnasare
#1108472
Hej
Det ljudet skulle jag vilja lussna på, har lånat en V90 med standard stereo och det var ingen höjdare.
Jag har justerat ljudet på allt som går men låter burkigt,pratade med säljaren och tidigare var det 3 nivåer men nu är det allt eller inget.
Användarvisningsbild
av Derank
#1108512
Var det den silverfärgade inne på Bilbolaget i S-vall?
av pumpnasare
#1108531
Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av pumpnasare
#1108532
pumpnasare skrev:Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Denna i Sundsvall


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Derank
#1108534
ok, kollegan hade provkört en och han dömde ochså ut ljudet, men han visste inet vad det satt för ljudsystem i den, det enda han visste var att det iaf inte var B&W.

tyckte den såg silver/electricsilver ut, men nu har jag ju regnumret ska in nåt framöver och kika lite ska provlyssna den där då.
av pumpnasare
#1108541
Derank skrev:ok, kollegan hade provkört en och han dömde ochså ut ljudet, men han visste inet vad det satt för ljudsystem i den, det enda han visste var att det iaf inte var B&W.

tyckte den såg silver/electricsilver ut, men nu har jag ju regnumret ska in nåt framöver och kika lite ska provlyssna den där då.
Ja gör det, jag är en gubbe på 62 år men hör att det inte finns nått djup i ljudetBild


Skickat från min iPad med Tapatalk
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
#1109018
De har väl lärt dig av XC90 att inte arbeta med två olika ljudsystem samtidigt utan att veta av varandra. Sedan när de väl jämför så är de väldigt lika i ljudet. Volvo med ett system och B&W med ett.
Nu måste de skilja dem åt så man måste välja B&W som Volvo har satsat så mkt på.
Användarvisningsbild
av Thoman
#1109510
Jag la idag till en subwoofer på min beställning. Vid provkörning tyckte jag det saknades något i ljudet, bilen va utrustad med original stereon. Hoppas det ska låta bättre med tillägget.

Väcker gammal tråd, har exakt samma fel[…]

Udda specade bilar

Skinnklädd panel saknas på väldig[…]

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]