Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kallegroda
#1107291
I helgen beställde jag en V90 t5 Inscription med teknikpaket, klimatpaket, tonade rutor, VoC och Park Pilot. Jag frågade säljaren om han tyckte att jag glömt något och då föreslog han att jag skulle lägga till en subwoofer till standardstereon. Subwoofer lät roligt så jag kryssade i tillvalet. Är det någon som har hört standardstereon med subwoofer? Är det ett vettigt tillval eller ska jag plocka bort det?

/Kallegroda
av pumpnasare
#1107296
kallegroda skrev:I helgen beställde jag en V90 t5 Inscription med teknikpaket, klimatpaket, tonade rutor, VoC och Park Pilot. Jag frågade säljaren om han tyckte att jag glömt något och då föreslog han att jag skulle lägga till en subwoofer till standardstereon. Subwoofer lät roligt så jag kryssade i tillvalet. Är det någon som har hört standardstereon med subwoofer? Är det ett vettigt tillval eller ska jag plocka bort det?

/Kallegroda
Visste inte att det gick att köpa Subwoofer till Standardstereon, vad blev kostanden?
Finns inte på bygg min volvo
av kallegroda
#1107324
pumpnasare skrev:
kallegroda skrev:I helgen beställde jag en V90 t5 Inscription med teknikpaket, klimatpaket, tonade rutor, VoC och Park Pilot. Jag frågade säljaren om han tyckte att jag glömt något och då föreslog han att jag skulle lägga till en subwoofer till standardstereon. Subwoofer lät roligt så jag kryssade i tillvalet. Är det någon som har hört standardstereon med subwoofer? Är det ett vettigt tillval eller ska jag plocka bort det?

/Kallegroda
Visste inte att det gick att köpa Subwoofer till Standardstereon, vad blev kostanden?
Finns inte på bygg min volvo
Enligt handlaren kom möjligheten att lägga till subwoofer i förra veckan. Listpriset var 5900kr.
av SundanceKid
#1107345
Det verkar vara en del saker som inte finns när man bygger bilarna själv.
Nån som vet fler missar i appen eller hemsidan?
av Hagge310
#1107354
Finns flera buggar som jag påtalat för Volvo. Tex R-design ratten som det står att den försvinner vid klimatpaket. Men Volvo har löst detta och nu finns R-design ratten med värme så den går inte bort vid val av klimatpaket. Det är också skillnader på loungepaket mellan S90 och V90. Akustik rutor går att beställa separat vilket inte visas längre på byggsidan. Det finns säkert fler saker. De borde uppdatera byggsidan.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
av pumpnasare
#1107356
kallegroda skrev:
pumpnasare skrev:
kallegroda skrev:I helgen beställde jag en V90 t5 Inscription med teknikpaket, klimatpaket, tonade rutor, VoC och Park Pilot. Jag frågade säljaren om han tyckte att jag glömt något och då föreslog han att jag skulle lägga till en subwoofer till standardstereon. Subwoofer lät roligt så jag kryssade i tillvalet. Är det någon som har hört standardstereon med subwoofer? Är det ett vettigt tillval eller ska jag plocka bort det?

/Kallegroda
Visste inte att det gick att köpa Subwoofer till Standardstereon, vad blev kostanden?
Finns inte på bygg min volvo
Enligt handlaren kom möjligheten att lägga till subwoofer i förra veckan. Listpriset var 5900kr.
Tack för tipset, värt att provlyssna


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Nordan
#1107396
Enligt en prislista jag har ska det finnas manuell dynförlängning till komfortstol med läder (ej nappa). 2900kr.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
#1107765
Jag försökte beställa Subben till min XC90 T8 2017 men det gick inte men till MY16 så gick det beställa det plockade bort Subben för Ljudet var för nära B&W systemet. Så du har gjort helt rätt. Jag söker med ljus och lykta efter en Subb på tyvärr krockade XC90 bilar men inget napp ännu. Vilket ifo. är bra. Nu ska ja kolla om V90 sub är samma som till XC90in hoppas hoppas.... Lycka till med V90 in det är en kanonbil Provkörde den i helgen som var.
av KrilleW
#1107775
Efter att ha provlyssnat B&W så är det en omöjlighet för mig att ta bort det från utrustningslistan... Jag önskar verkligen jag jag kunde låta bli eftersom det helt klart är det allra dyraste tillvalet som finns... men nä.

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]

Bakfjädrar.

Ja du, det är inte lätt att veta nä[…]

Om det tagit tio år innan det finns för[…]

Leasing bildäck

Hej, Jag och min sambo har leasat bil och lä[…]