Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Nilp
#1091242
Fick meddelande om att en ny version av Spotify fanns tillgänglig för uppdatering i download center. Installation gjordes utan några felmeddelanden men när jag sen försöker öppna Spotify igen så får jag upp samma meddelande att det finns en ny version av appen för nedladdning. Dock tycker download center att alla tillgängliga uppdateringar har installerats. Limboläge med ingen Spotify i bilen :(

Någon annan som råkat ut för samma problem?

Avinstallations ikonen är utgråad så kan inte avinstallera för att börja om från början??
av fredrikaudi
#1091478
Min tog ganska lång tid att avsluta (ca.10 minuter) så den kanske arbetar på lite i bakgrunden och kräver en längre tid på sig innan den blir helt klar? Jag fick även starta om bilen en gång innan det blev ok.
av HMårtensson
#1202980
Har samma problem. Verkar som om installationen inte slutförs ordentligt. Musiken spelar men gränssnittet är låst på det här meddelandet. Man kan således inte byta från musiken till Vaiana :)

Var kan man se status, senast uppdaterad, etc? Finns det en starta om? Gå tillbaka till tidigareversion?

H
av Mathiasffs
#1203311
Hade exakt samma problem vid senaste uppdateringen, körde på som normalt och tänkte att jag skulle inga PST men rätt som de var en morgon några dagar senare fungerade allt som vanligt igen.
av HMårtensson
#1214474
Det löste sig till slut. Inget SIM i bilen utan jag använder mobilen för internetkoppling. Det jag testade var att koppla om bilen så att den använde husets wifi för att ansluta till internet. Det kan ha varit något som gjorde att det löste sig med uppdateringen.

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]