Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1143711
jcartel skrev:Jag fattar inte, vad har laminerade rutor och digital TV med varandra att göra?
Sannolikt sitter antennen till TV i rutorna.
#1152279
Sluter mig till skaran som går och väntar :D

Har beställt en V90 t8 Inscription, mussel blue, maroon brown interiör med linear walnut och sportratt med paddlar. Bilen är annars fullspecad med alla tillval som är möjliga till t8 förutom TV. Har även lagt till sportpedaler vilket egentligen inte är möjligt att speca upp, men han skulle fixa det :) Har än så länge valt 20" fälgar med 8 ekrar, men kan hända jag ändrar till nånting annat. Prelimenär leverans runt v28 - men jag är skeptisk att det blir v28 det när den väl får produktionsnr, tror det var lite säljsnack tyvärr - men man kan ju alltid hoppas :)
#1152312
XC90_Executive skrev:Blir en fin bil! :-)-)

Jag har begärt en offert på en V90 som finns hos en återförsäljare, men ingen har brytt sig om att svara på över en vecka nu :roll:
Det är väl nästan standard idag bland återförsäljarna ;)
#1152331
Kan hålla med om det som det skrivits om en del i andra trådar här på forumet - att bilarna har haft en ordentlig klassresa, men att det nu är dags för ÅF att göra det samma. Vissa hallar ser ju ut som nån temporär plats man stuvat in några bilar i (dyra bilar numer dessutom), och säljare som glider omkring i fleecejacka. Inget pretentiöst alltså, men ska man sälja bilar som kostar 5-6-7-800k, så bör vissa göra en liten klassresa för att inte tappa potentiella kunder som är vana med lite mer stil.
#1152436
En V90 T5 R-Design MY18


Beställde i månadsskiftet till februari och har lev vecka 26! Nu är det i väntans tider..

Passion Röd Solid
Charcoal Läder RB0R
Klimatpaket VOC,
Teknikpaket Pro
21" 5-dubbellekrad, mattsvart, Diamond Cut
Aut avbländande inner och ytterbackspeglar
Baksätesvärme
Borttag av modell och motor emblem på bakluckan
Eluppvärmd ratt
Exteriört styling paket
Head Up display
Intellisafe Surround
Panelinlägg, Kolfiber
Panoramaglastak
Sensus9" PS Bowers & Wilkins
Park Assist Camera
Parkeringssensor, fram o bak
Programmerbar bränslevärmare
ROAD FRICTION INDICATION
Sensus Navigation
Spolarmunstycken, eluppvärmda.
Strålkastare dynamisk LED
Volvo on Call
Växlingspaddlar


Har inte sett någon passions röd på riktigt på en V90 än. Bra eller anus?
#1152456
Spoiler »
Vad svårt det blir nu!! velar som tusan mellan en röd eller vit. Kommer man tröttna på röd? Gör den sig bättre på riktigt än på bild bla bla bla... ?:-/ ?:-/ ?:-/ ?:-/
#1152462
guldbajare skrev:Har skruvat med en solid vit r-design. Den tyckte jag personligen inte gjorde sig rättvis. I övrigt gillar jag vitt men på v90 blir det lite tamt.

Skickat från min SM-G928F via Tapatalk

F*n vad svårt det är. Var helt bombsäker på att jag ville ha rött när jag beställde men nu blir jag sjukt osäker.. Beställde du en röd?
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 48

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]