Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1225002
Menar inte att vara dryg i mitt svar, men frågan löd ”vet någon om det finns några stundande kampanjer” jag vet att hemsidan finns.
V90 som efterfrågas.

MVH
#1225070
Jag tror inte du kan få något annat svar här. De som eventuellt har kännedom om och när en eventuell kampanj kommer, är nog belagd med tystnadsplikt. Att nu, till exempel, meddela att 1:a mars kommer en kampanj är det samma som att försäljningen stannar av till dess.
#1225073
Så är det nog Sven, men en alltid värt en chans att ställa frågan. Verkar finnas många som har bra koll här inne, och en hel del andra typer också :-)
Har man kasst ramavtal får man vara lite om sig och kring sig :roll:
#1225076
Det man kanske skulle kunna göra är att se över historiken och se hur kampanjer legat tidigare år. Det behöver ju inte nödvändigtvis stämma men ex vinterhjulskampanjen är ju mer eller mindre standard, framåt våren kanske klimatpaketet kommer på kampanj osv.
#1225078
Kampanjerna är alltid bättre vid årets slut än årets början. Då ska volymmål uppfyllas och marginalen får stryka på foten. Men det är ju en klen tröst om man är tvingad att beställa vid en viss tidpunkt och det inte passar.
#1225082
CuteLunatic skrev:Grattis till fin bil Grillchips :D Nu är det bara väntan kvar, och det är ta mig fan det värsta :roll:
Ja stort grattis o lycka till grillchips!
#1225098
Lövet skrev:Kampanjerna är alltid bättre vid årets slut än årets början. Då ska volymmål uppfyllas och marginalen får stryka på foten. Men det är ju en klen tröst om man är tvingad att beställa vid en viss tidpunkt och det inte passar.
Tvingad är man ju inte, men bilen är uttagen 2016/03 och jag kör 24mån och 12000mil mellan bytena.
Får se vad de blir... sanslöst bra pris på passat nu också. Får både GTS240hk och GTR280hk med grymt fin spec för under 8,5basbelopp.
Tyvärr är den ju inte i närheten av V90ins kaliber men när man väljer mellan en typ hyrbilsspecad 90 och ovan passat känns vw inte helt uteslutet
#1225104
Grattis till köpet grillchips. Helt rätt motor också. Jag har själv varit utan taklucka i många år och saknat det så jag blev riktigt glad när jag hittade panorama på min lilla Alfa!
#1225173
joel80 skrev:Grattis! Det blir ett rejält steg upp från V50 1,8F '08! Bild

Glöm inte dashcam och stänkskydd i "första fixen". Bild

Om du foilerar.. ta fronten också när du ändå lämnar in den. Jag lagade flera stenskott per månad på förra bilen i fronten (och då håller jag ofta rätt bra avstånd) men har inte behövt fixa ett enda på nuvarande p.g.a foilering. :)
Här kan jag inte annat än hålla med. Foliera huv och stötfångare innan du kör med den. (Och lyktorna då.) Jag själv stod i garaget med folien och tänkte ”äh, det blir nog inte så farligt utan”.
Latheten bedrog visheten där iaf...
Grattis till köpet för övrigt!


Ang kampanjerna så kommer det en ganska dålig kampanj framåt sommaren, kallad bonus malus, så jag hade då inte tänkt tanken att vänta Bild se till att få med på kvitto att bilen ska levereras före det datumet, man vet aldrig...
#1225181
grillchips skrev:Det man kanske skulle kunna göra är att se över historiken och se hur kampanjer legat tidigare år. Det behöver ju inte nödvändigtvis stämma men ex vinterhjulskampanjen är ju mer eller mindre standard, framåt våren kanske klimatpaketet kommer på kampanj osv.
Har ovanan att "bevaka" kampanjer eftersom jag byter bil rätt ofta, och tycker mig se att runt års- och halvårsskifte så är det vanligare än annars.
Kan dock gå fel som när jag väntade in en kampanj inför förra sommaren och det helt uteblev. Då fick jag lägga en beställning i Juli helt utan kampanjer i princip ( VOC var "gratis" dvs typ 4000:- ...)
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 56
XC70 - S80 och XC90 i ett?

XC60 T6 med 10mil om dagen låter dyrt. XC70 […]

Peking

Vågar jag köra?

Idag har två lampor börjat lysa. De lys[…]

Bruten fjäder framvagn

Jag bytte ena fjädern på min V70 2012 v[…]