Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1225182
Ang. kampanjer så är det man också kan göra att kolla bilhandlarsidor (förutom volvocars.se ) för lokala kampanjer samt att hålla koll på de datum som de centrala kampanjerna avslutas ( ex den som ligger nu som slutar 5:e Feb.) eftersom det inte brukar komma nya erbjudanden annat än när kampanjperioder löper ut.
#1225187
dfa skrev:Ang. kampanjer så är det man också kan göra att kolla bilhandlarsidor (förutom volvocars.se ) för lokala kampanjer samt att hålla koll på de datum som de centrala kampanjerna avslutas ( ex den som ligger nu som slutar 5:e Feb.) eftersom det inte brukar komma nya erbjudanden annat än när kampanjperioder löper ut.
Sant, dock inte säker på att jag orkar vänta till 5:e... men vi får se, vet av erfarenhet att det kan löna sig rejält att göra en ordentlig runt-ringning. Kanske får offra en timma eller två på detta till veckan. Svider lite i själen att man har en offert från november med 16% på bilen, mot nu (som är enligt ramavtal) på 11%... :-(
Användarvisningsbild
av ragge1
#1225203
bara undra ni som har Lastbågar i vingprofil , hur bredda är dem
vill bara veta om dem fästa jag har på min takbok vill passa bra med Lastbågar till V90
av eimmoht
#1225257
ragge1 skrev:bara undra ni som har Lastbågar i vingprofil , hur bredda är dem
vill bara veta om dem fästa jag har på min takbok vill passa bra med Lastbågar till V90

dina takräcken är "way-lost" i denna tråd....
Användarvisningsbild
av ragge1
#1225296
eimmoht skrev:
ragge1 skrev:bara undra ni som har Lastbågar i vingprofil , hur bredda är dem
vill bara veta om dem fästa jag har på min takbok vill passa bra med Lastbågar till V90

dina takräcken är "way-lost" i denna tråd....
Va :shock: , vad mena du , är inte en forum där vi skall hjälpa varander :?:
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1225298
ragge1 skrev:
eimmoht skrev:
ragge1 skrev:bara undra ni som har Lastbågar i vingprofil , hur bredda är dem
vill bara veta om dem fästen jag har på min takbok vill passa bra med Lastbågar till V90

dina takräcken är "way-lost" i denna tråd....
Va :shock: , vad mena du , är inte en forum där vi skall hjälpa varander :?:
Jo men kanske passar den bättre i "Takboxtråden" :wink: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... lit=takbox Kanske har du samma kombo som mig där
Ska haka av min box idag och kanske kan komma ihåg att mäta dem i så fall om du vill.
#1225360
ragge1 skrev:Tack Micce1980 , det hade varit fint ;)
8cm är de på pricken :-)-)
#1227298
Roundeers skrev:Vad tycker ni om denna offert. Lägga till, ta bort? Ganska okunnig på bilar så alla tips är värdefulla :)
Om du har råd så lägg till "loungepaketet". Det höjer lyxkänslan i hela bilen, oerhört värt. Eller om du lyssnar mycket på musik och är lite kräsen, så välj Bowers & Wilkins ljudet, det är overkligt bra. Men smakar det så kostar det, tyvärr.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 56
Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]