Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1201129
Det har tidigare kommunicerats att Polestar skulle fortsätta göra prestandadelar till Volvo. Men det kan ju ha ändrats. Men det kan vara så enkelt att eftersom Volvo kommer med uppdaterade motorer nu (partikelfilter på bensin och AdBlue på Diesel) så behöver ju Polestar uppdatera sina mjukvaror också och det kan ju dröja lite innan det är klart.

Skickat från min ZTE A2017G via Tapatalk
#1201300
Vad tycker ni om denna utrustning på en v90 cc, tänkt som förmånsbil.

Länk till PDF: http://docdro.id/nmeLoB0

Är det någon man borde ha med ?

Vill ha b&w ljudet men efter ha lyssnat vart jag inte blown away, jag är hifi intresserad annars o har bra grejer hemma osv.

Elstol fram känns lite onödigt också, jag har det i min nuvarande bil men eftersom jag endast kör kan jag inte motivera priset.
Men jag vet inte.
#1201302
Konstigt, jag är knappt ljudintresserad alls, och det var nog ändå bland det bästa jag hört i billjudsväg, har då haft bose, harman kardon, fender och dynaudio i bilar, detta är en markant skillnad. Men det är kanske just det, du blev inte imponerad nog? Jag vill ha det, men tänker inte lägga 30k på billjud, tog en drös med andra saker jag tror jag har mer användning av istället då
#1201306
Skinn är ju rätt trevligt i 90 serien.
Dubbelkolla vilka kampanjer som finns iaf.
Electric silver med side scuff styling kommer ju se schyrre ut ex.
#1201307
douglinds skrev:Konstigt, jag är knappt ljudintresserad alls, och det var nog ändå bland det bästa jag hört i billjudsväg, har då haft bose, harman kardon, fender och dynaudio i bilar, detta är en markant skillnad. Men det är kanske just det, du blev inte imponerad nog? Jag vill ha det, men tänker inte lägga 30k på billjud, tog en drös med andra saker jag tror jag har mer användning av istället då
Ja så kan man nog utrrycka det. Inte nog imponerad.
Klart det låter bra men inte värt att göra avkall på andra saker.

man får mycket för 30 k som du säger.
#1201311
W.A.P.E. skrev:Skinn är ju rätt trevligt i 90 serien.
Dubbelkolla vilka kampanjer som finns iaf.
Electric silver med side scuff styling kommer ju se schyrre ut ex.
Jag har helskinn nu i min xc70
men kan leva utan det men visst är det klart snyggare.

Jag har en xc70 sport nu med sidecuff vinge o allt. Därför tänket jag mig denna bli mer elegant än sportig så avstår det nu men är ju enkelt att installera sen om man ångrar sig tänker jag.
#1201335
XC90_Executive skrev:Välj till backkamera, alt 360-kamera. Enligt mig ett måste! Vanlig backkamera duger finfint.
kan du utveckla?

Jag kör idag med varnare bak o funkar kanon
använder speglarna o huvet när jag backar
Kan tycka det är knepigt o titta på skärmen samtidigt.

Visst 360 är riktigt smart jag har testat men jag kan ju parkera utan den.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 56

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det […]

Bakfjädrar.

Ja du, det är inte lätt att veta nä[…]

Om det tagit tio år innan det finns för[…]

Leasing bildäck

Hej, Jag och min sambo har leasat bil och lä[…]