Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#993056
EjS skrev:Vad betyder blä?
654280-A-business-man-shouting-into-a-megaphone-Stock-Vector-megaphone-noise-loud.jpg
654280-A-business-man-shouting-into-a-megaphone-Stock-Vector-megaphone-noise-loud.jpg (106.6 KiB) Visad 750 gånger
Användarvisningsbild
av Rillee
#993061
Den stora klumpen xc90 behöver något som bryter av de stora plåt ytorna
Användarvisningsbild
av EjS
#993066
Bra att du håller med Rillee. Men helt okej att de som vill ha en Range Rover Sport Wannabe också kan shoppa Volvo.
av Amli
#993088
Jag skulle personligen aldrig valt den looken på en XC90 men jag tycker ändå att bilen på bilen är riktigt snygg.
Men jag förmodar att jag kanske stirrar mig blind på de snygga fälgarna tillsammans med att den är i sänkt läge på luftfjädringen. Denna look med 19" och i normalläget på fjädringen skulle jag högst troligen skratta åt.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#993121
Handlaren här hemma har något liknande. Känns kul att Volvo äntligen får ta betalt som för en liten bil för styling :) (jämför tyskarna)
Vad som är trevligt med detta paket är lyftet från plast till metall i vissa komponenter, ex bakre "hasplåt"
av Paulo77
#993392
Märkte nu dock att jag visst postade T6. Men bilden på Håkan va ju kul. Satt å demade bilen inne i salongen å skulle sätta på högtalarna när en försäljare började småspringa till bilen jag å en vän satt i å lite smånervöst bad oss vänta med att sätta på musik. Efter nån sekund kom å bussiness människor i kostymer vandrandes förbi. Han tyvärr inte fota förrän de va ute. HS är han bortom bilen så han syns inte. Men kul bild.
Användarvisningsbild
av MartinS
#993448
(RO) Riktigt snyggt, håller med om att det blir bra när man bryter av allt lackat!
Användarvisningsbild
av na96gen
#993782
Jag är kluven, ser rätt OK ut till vissa lacker men inte till andra. Hur var finishen? Såg det naturligt ut eller påklistrat?
XC90 kräver stoora hjul, annars ser den verkligen inte bra ut..

Om det inte blev ett gnistregn med den kopplingen […]

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns […]

Löjliga priser XC70

Då var vi uppe på 320K igen, men detta[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? anti[…]