Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Philipvolvo97
#1169382
Hej

Undrar ifall volvo har tagit bort BLOND textil/läder på inredningen på MY18? Går inte att välja den på bygg din volvo...


På min volvo står det på specifikationerna att jag har beställt blond klädsel men tittar man på bilderna på bilen så är klädseln svart...

Med vänlig hälsning, Philip
av therep
#1169452
Det stämmer, blond halvläder är tillsvidare borttagen och går därmed inte längre att beställa. Troligtvis därför du inte får upp korrekt bild, det finns inget i Bygg Din Volvo att synka mot.
av DanskaSiden
#1171441
APhilipsson skrev:Ingen klädsel att rekommendera om man vill sitta i bilen.
Sätt dig med blåjeans så är det missfärgat.
Det passer ikke. Jeg har denne kombination i min S90 og det ser også efter flera veckor ud som ny.
Men med de lave priser i Sverige kan du vek også vælge rigtig læder?
av Strei73
#1171525
Jag har blond textil/läder i min och det är mycket trevligt i mitt tycke. Och om det nu på sikt blir lite blått efter jeans så går det enkelt att få bort med textiltvätt för bil. Dessutom så ser man ju inte det när man sitter i bilen ändå... :roll:
Jag var trött på svart inredning och läder. Hade halvskinn i min förra V70 vilket jag gillade mycket.
XC - Rear axle sensor

Hej! Har en XC60 -2015 som har visar symbol att […]

Besiktigade bilen idag och fick 2a på fö[…]

0,7 L blandad körning. Varvvillig och pigg mo[…]

Dräneringen till panoramataket v90

Har för mig jag har sett här i forumet. […]