Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
#1152201
Mattece skrev:Ja, osmium.

Skickat från min SM-T800 via Tapatalk
:-)-)
Användarvisningsbild
av JanneP77
#1152273
Då slog min om till "Byggd i Torslanda"! :D
Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Är det någon vänlig själ (kanske på Torslandafabriken?) som kan ta en bild på en CC i Luminous sand och lägga upp?? Har sjuk ångest över att jag kanske har valt fel färg.... :roll: Det finns i alla fall EN tillverkad och det är min!
av Boozer87
#1152288
JanneP77 skrev:Då slog min om till "Byggd i Torslanda"! :D
Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Är det någon vänlig själ (kanske på Torslandafabriken?) som kan ta en bild på en CC i Luminous sand och lägga upp?? Har sjuk ångest över att jag kanske har valt fel färg.... :roll: Det finns i alla fall EN tillverkad och det är min!
Vad kul Janne. Då borde min slå om i morgon, jag har ju släpat en dag efter dig med alla förändringar i bygg min Volvo. Hoppas nu.
av AndS
#1152333
Hämtade vår idag och har bara glidit runt lite i vårsolen. Jag hoppade över provkörning av både V90/V90 CC så det var lite spännande, men den går väldigt fint även på vinterhjul odubbade. Kommer att köra den enbart på 18".
av vildmarkk
#1152348
JanneP77 skrev:Då slog min om till "Byggd i Torslanda"! :D
Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Är det någon vänlig själ (kanske på Torslandafabriken?) som kan ta en bild på en CC i Luminous sand och lägga upp?? Har sjuk ångest över att jag kanske har valt fel färg.... :roll: Det finns i alla fall EN tillverkad och det är min!
Får man ett mail när den slår om till "Byggd" eller måste man polla statusen manuellt på minvolvo?
Användarvisningsbild
av JanneP77
#1152350
vildmarkk skrev:
JanneP77 skrev:Då slog min om till "Byggd i Torslanda"! :D
Vill ha, vill ha, vill ha!!!

Är det någon vänlig själ (kanske på Torslandafabriken?) som kan ta en bild på en CC i Luminous sand och lägga upp?? Har sjuk ångest över att jag kanske har valt fel färg.... :roll: Det finns i alla fall EN tillverkad och det är min!
Får man ett mail när den slår om till "Byggd" eller måste man polla statusen manuellt på minvolvo?
Nej, inget mail. Men om man är inloggad mest hela tiden som jag och tycker på "uppdateraknappen" 150 gånger per dag så hoppar det till helt plötsligt.
I morse var den planerad men 20 min senare var den byggd. :D
Användarvisningsbild
av Robbi
#1152352
AndS skrev:Hämtade vår idag och har bara glidit runt lite i vårsolen. Jag hoppade över provkörning av både V90/V90 CC så det var lite spännande, men den går väldigt fint även på vinterhjul odubbade. Kommer att köra den enbart på 18".
Jag tror att 18 tum blir perfekt, provkörde idag och jämförde med 21 tum och den med 18 tum var mycket skönare, lagom fast och inte så stötig som den med giganthjulen. Har också beställt med 18 tum.


Skickat från min iPad med Tapatalk
av vildmarkk
#1152355
JanneP77 skrev: Nej, inget mail. Men om man är inloggad mest hela tiden som jag och tycker på "uppdateraknappen" 150 gånger per dag så hoppar det till helt plötsligt.
I morse var den planerad men 20 min senare var den byggd. :D
Så det är inte bara jag då... :D
Användarvisningsbild
av JanneP77
#1152356
vildmarkk skrev:
JanneP77 skrev: Nej, inget mail. Men om man är inloggad mest hela tiden som jag och tycker på "uppdateraknappen" 150 gånger per dag så hoppar det till helt plötsligt.
I morse var den planerad men 20 min senare var den byggd. :D
Så det är inte bara jag då... :D
Oh nej! Vi är nog många som har samma hjärnskada... :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33

Manövreringen av interiörbelysningen ell[…]

Köpa s40/s60?

När man är ung vill man säkerligen […]

D4 balansaxlar

Nu är ju inte tråden helt ststistiskt s[…]

KLONK

Går 16000mil. Olja bytt ganska nyss.. samt […]