Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hygglo
#556550
Jag provade en ny varvräknare idag som jag fått låna och den fungerade så det måste vara fel på min. blir till att leta en ny,
Sen så kopplade jag in ett slutsteg till framsystemet och jäklar vilken skillnad det blev! :D

När jag ändå var ute och rotade så bytte jag även ut uttaget till motorvärmar sladden mot ett sånt där litet calix uttag.
Monterade det mitt i grillen på Volvo emblemet så det är lätt åtkomligt. Blev jäkligt bra!
(Borrade hål i emblemet och tryckte det igenom så bara locket sticker fram)
Så trött på att leta efter uttaget under kofångaren i snö och minusgrader när det är mörkt på morgnarna. Nu går det inte att missa :)

Fasen klockan är inte ens 10 och jag är redan nöjd med dagen:) Vad ska man göra nu tro?
Jo just ja! Frugan hade lämnat en "att göra lapp" :-O) innan hon drog till jobbet i morse och tyvärr var inte bilen med på den.

Vad har ni gjort med era bilar idag?

Eftersom denna tråd har blivit så omåttligt populär bland alla typer av volvos och det kändes tråkigt att gömma bort den under allmänt och det känns helt fel att ha den under 200-kategorin så lägger vi den nu på prov som en global tråd! /Brainy
#556552
Jag har tvättat, fettat in och vaxat däck och fälgar. Igår "renoverade" jag fördelarlock och rotor, så nu går den som en dröm igen. Imorgon ska den in och få en ny koppling samt en Nice Price-service. Fullt ös!
Användarvisningsbild
av SvenB
#556585
Jag har ställt bilen i garaget.
#556756
Jag har tänkt onda tankar om min. Har skämt bort den riktigt ordentligt med många besök hos pappan (Volvo), kostat mycket - och vad svarar den med? Jo, att läcka ur packboxarna i kamremshuset, fy!
#556798
Jag lät min ena leka lite ute på skogsvägarna :D Märkte tyvärr att ena färdbromsen har börjat ligga an på höger bak.. Luktade "hett" när vi kom hem :cry:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1843

Bara för intresse och inte som pekfinger, men[…]

Löjliga priser XC70

Tror vi kan släppa elbilsspåret i e[…]

jag tror du är rätt ute. gör rent d[…]

TuneIn

Någon som märker stor skillnad på[…]