- tor 14 dec 2017, 17:51
#1218414
Ju mer man måste spänna wiren ju mindre/svagare blir hävarmseffekten (man måste dra hårdare) och till slut orkar man inte dra hårt nog. 2a på besiktningen. en annan sak som händer är att wiren bottnar i höljet och man komprimerar den längs med bromsskölden eller hur jag ska beskriva. då är ju wiren utsatt för fukt osv sen går den sönder till slut.
men tar din broms bra så kan du ju efterspänna lite mer och vara vaksam när den börjar bli dålig igen. dra åt bromsen och kolla om wiren bullar ut eller ställer sig snett bakom skölden där den går in i mekanismen.
men tar din broms bra så kan du ju efterspänna lite mer och vara vaksam när den börjar bli dålig igen. dra åt bromsen och kolla om wiren bullar ut eller ställer sig snett bakom skölden där den går in i mekanismen.
Volvo = Vi Orsakar Landets Värsta Orgasmer
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!