Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1207110
Hej igen ! :)

faktiskt vet jag inte om jag är rätt här med min önskan ;-//

kollade lite rund och såg att man kan bara handla vid svis om man är medlem i en volvo klubb... ?:-/
"jag rullar"-registrerade medlem räcker det ? eftersom det finns inga 200-klubben som ingår i svis :?: :!: :roll:

i vilken klubb bör man vara medlem isf ?

hur vet man vad ingår om de skriver bara artikelnr och pris samt lite text i excel...kan man ha mera information
någonstans (på webbsidan finns ej) eller vet någon något mer.. :cry: :shock: :shock:

tack tack
#1207158
Du måste vara medlem i en klubb som är ansluten till Svis, Amazonklubben, 140-klubben, 164-klubben o.s.v. Jag Rullar är ingen klubb, bara ett forum.

Det som står i listan är ju oftast Volvos artikelnummer och benämning, vet du inte får du leta rätt på nån reservdelskatalog el liknande :) Man bör vars lite insatt med andra ord.
#1207257
Okej det förstår jag...trodde att jag rullar var också en klubb. :oops:

vilken klubb "tillåter" att ha ett medlem som har en annan modell som alla i klubben ?
bra tips ang. att kolla i kataloger... :-)-) tycker att GCP eller VP Autoparts har såna på deras hemsidan.
ska kolla :-)-) :P
#1207307
Jag tror 140-klubben skulle "ta emot" en vilsegången 240-ägare, eftersom 200-klubben tydligen somnat in :wink:
S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförs[…]

Byta IAM i Volvo v50 -07

Hej ! Sitter en begagnad IAM i bilen som få[…]

Bromsljus

Hurvida man egentligen får eller inte ska ja[…]

Bältesvarnare

Är rätt säker på att dessa ga[…]