- sön 03 sep 2017, 21:31
#1195554
Vad jag sett så kan man köra med den äldre/mindre finsplinsade lamellen i den nyare tryckplattan och svänghjulet. Det passar men blir mindre greppyta.
Är det någon som provat detta? Blir lamellen mer greppade och eller sliter man sönder den bara?
Tänker mig en billig version av liggande delar till isbil.
Sen undrar jag också om man bara förstör lamellern eller om man får "slinterlamell" om man skulle fila ner sektioner på lamellskivan för att minska anliggningsytan men säg 3cm på 3 eller 4 ställen?
Det gäller både den mindre lamellskivan och nyare i båda typer av svänghjul där det passar utan att ta i någonstans.
Är det någon som provat detta? Blir lamellen mer greppade och eller sliter man sönder den bara?
Tänker mig en billig version av liggande delar till isbil.
Sen undrar jag också om man bara förstör lamellern eller om man får "slinterlamell" om man skulle fila ner sektioner på lamellskivan för att minska anliggningsytan men säg 3cm på 3 eller 4 ställen?
Det gäller både den mindre lamellskivan och nyare i båda typer av svänghjul där det passar utan att ta i någonstans.
Volvo = Vi Orsakar Landets Värsta Orgasmer
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!