Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tuffarelackfärger
#720194
Vilka i Sverige gör bästa folieringen av en bil ?

Jag funderar på att foliera min V40 jag ska köpa

Jag har inte hittat någon färg som bara säger wow för mig tänkte ett tag på svart men jag tycker inte alls om den när jag sett den live
och blir bilen så smutsig som jag har läst här i forumet då lär det inte alls vara kul att ha en svart bil

Nej nu lutar det faktiskt på biaritzblå som jag var så sjukt less att se på nätet när man inte fick se någon annan färg
men jag tycker nu att den ser riktigt flott och exclusiv ut men som sagt var helst skulle jag vilja foliera

Så nu vill jag veta vem är bäst att göra det i sverige och vad kostar det ?

Färgen jag vill ha är extrem så jag vet att jag får svårt att sälja den i framtiden i så fall men har man den biaritzblå som är helt
förhoppningsvis skyddad under så blir det nog bra

Så ge mig förslag på vem som är mycket bra och seriös
Användarvisningsbild
av TobbeL
#720197
Jag har inte provat på dem själv men jag har läst om wrapzone.se lite här och var och de verkar göra ett bra jobb.
av xerys2012
#720219
Har för mig att volvo själva kan hjälpa till med detta. Såg att Bilia Haga Norra sålde det på C30 för kanske ett år sen.
Då lär det bli bra utfört i alla fall samt goda chanser till reklamation =)
av Rasken
#1179617
Nu blir det kanske lite fel för att jag känner några som jobbar där, men jag vet att http://www.wtpdekor.se/ är väldigt duktiga här i Göteborg.

Många av mina vänner har folierat sina bilar där och varit väldigt nöjda efteråt. Använder sig bara av kvalitetsfolie och kostar därför därefter.
Udda specade bilar

Skinnklädd panel saknas på väldig[…]

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]