Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av svergie2
#1226036
Kreensk skrev:Hoppas du valde till LED i fronten, finns inget fulare än en V40 utan LED/Xenon.
+1

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
av vzette
#1243897
Kreensk skrev: tis 16 jan 2018, 16:07 Grattis till en bra bil. Schysst månadskostnad också. Vilken färg blev det? Hoppas du valde till LED i fronten, finns inget fulare än en V40 utan LED/Xenon. Inget särskilt du behöver tänka på. Lägga in telefonen i systemet, ställa in radiokanaler sedan är det bara att tuta och köra.
Det blev en svart.
av vzette
#1243898
Hämtade ut den igår. Allt går som en dröm, dock tycker jag att det krävs lite väl mycket kraft för att bakluckan ska gå i lås vilket Bilia ska få ta en titt på.
av john.h
#1244009
vzette skrev: tor 12 apr 2018, 21:28 Hämtade ut den igår. Allt går som en dröm, dock tycker jag att det krävs lite väl mycket kraft för att bakluckan ska gå i lås vilket Bilia ska få ta en titt på.
Om du nu bor i Göteborg, åk inte till Bilia Sjsjön för att försöka få det åtgärdat.
Klagade också på detta på min MY16, det var tydligen inget fel utan "egenskap", case closed... :-)
Användarvisningsbild
av MartinS
#1244125
Min baklucka vår också svärstängd första månaderna, sedan ordnade det till sig av sig själv. Klagade också på det hos Sisjön men utan åtgärd.

Bilens inställningar (konton, ID, VIN osv): J[…]

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]

V70 motor till 850

Läste precis att de använder olika typer[…]

och i ECU i motorutrymmet. Inte på en -[…]