Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
#1207787
Är det bara jag som tycker performace läget är alldeles för skrikigt? Rött gör sig ju inte något vidare mot något annat i kupen.. Jag kör Eco läget, bara för att det är sobert och att det passar bra med grönt tema mot alla knappar och annat.
Användarvisningsbild
av batmac
#1207802
Tycker det röda är det snyggaste temat, men jag vill inte ha hastigheten i formatet det temat ger, så det blir oftast att köra elegance.
Användarvisningsbild
av Rillee
#1207842
Jag tycker det röda är det snyggaste och det lättaste att läsa av
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1207874
MartinS skrev:Är det bara jag som tycker performace läget är alldeles för skrikigt? Rött gör sig ju inte något vidare mot något annat i kupen.. Jag kör Eco läget, bara för att det är sobert och att det passar bra med grönt tema mot alla knappar och annat.
Nix, själv kör jag elegance, vilket får en trevlig blå ton med r-design. Röda är som ett tvspel. Körde med det några ggr i början, men naae.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1207918
TommyP86 skrev:
MartinS skrev:Är det bara jag som tycker performace läget är alldeles för skrikigt? Rött gör sig ju inte något vidare mot något annat i kupen.. Jag kör Eco läget, bara för att det är sobert och att det passar bra med grönt tema mot alla knappar och annat.
Nix, själv kör jag elegance, vilket får en trevlig blå ton med r-design. Röda är som ett tvspel. Körde med det några ggr i början, men naae.
Håller med testat någon gång men alltid bytt tillbaka till "elegance" tämligen omgående.
Användarvisningsbild
av Perra83
#1207946
Jag kör oxå med Elegance och har gjort det sedan dag 1, blir som sagt blått och fint med R-Design.
Annar är de äldre mätarna väldigt snygga som kom på S60R/V70R och även i Classic.
Användarvisningsbild
av Rillee
#1215009
Känns som det röda ljuset är behagligare för ögonen när det är mörkt. Skulle vilja ha röda lysdioder istället för de vita på tankmätaren också så hade det varit ännu bättre.

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen