Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Steelis
#1162156
Mini_ice skrev:
Steelis skrev:Tycker golvet är klockrent, blir plant när man fäller ryggstöden och bra med hållarna för kassar när golvet är uppfällt, svärgubben har utan och han får en stor grop när han fäller ryggstöden


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Går det att få ner hatthyllan under golvet? Vill minnas att jag läst någonstans att det är precis så det inte går, någon som kan bekräfta?
Det har jag inte testat, går det så vore det ju kanon, får testa sen
Användarvisningsbild
av Steelis
#1162323
Steelis skrev:
Mini_ice skrev:
Steelis skrev:Tycker golvet är klockrent, blir plant när man fäller ryggstöden och bra med hållarna för kassar när golvet är uppfällt, svärgubben har utan och han får en stor grop när han fäller ryggstöden


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Går det att få ner hatthyllan under golvet? Vill minnas att jag läst någonstans att det är precis så det inte går, någon som kan bekräfta?
Det har jag inte testat, går det så vore det ju kanon, får testa sen
Har nu testat och gick inte , fattas typ 1 cm där hatthyllan är som bredast :???:
av Jspeed
#1162483
Jag är kanonnöjd med dubbla lastgolvet. Hårt och plant vid fällda säten, fin avdelare för kassar etc när
det ställs i de olika uppvikta lägena. När man behöver högre lasthöjd är det bara att ta loss det. Med lastgaller kan du lasta upp till taket, då går till och med liggvagn in!
Men jag valde det separat för att slippa designdödaren tonade rutor i lastpaketet.

@Albireo , På -05:a måste man vä[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Har ett dimljus som är ngt för högt[…]