Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Telgetok
#1150515
leiwi skrev:
Telgetok skrev:Personligen tycker jag inte funktionen är så användbar eftersom den ofta visar fel hastighet eftersom den ibland läser fel skyltar, ibland verkar den tom läsa "osynliga" skyltar
Har haft det på mina sista v60 och har aldrig märkt att den läser skyltarna felaktigt, sen om det är en så nödvändig funktion vet jag inte , men om din läser felaktigheter så ta den till service :D :D
Jag tror inte service hjälper, det är snarare konstruktionsfel eftersom den inte vet vilka skyltar som gäller för mig och vilka som gäller en närliggande väg
Användarvisningsbild
av leiwi
#1150588
Telgetok skrev:
leiwi skrev:
Telgetok skrev:Personligen tycker jag inte funktionen är så användbar eftersom den ofta visar fel hastighet eftersom den ibland läser fel skyltar, ibland verkar den tom läsa "osynliga" skyltar
Har haft det på mina sista v60 och har aldrig märkt att den läser skyltarna felaktigt, sen om det är en så nödvändig funktion vet jag inte , men om din läser felaktigheter så ta den till service :D :D
Jag tror inte service hjälper, det är snarare konstruktionsfel eftersom den inte vet vilka skyltar som gäller för mig och vilka som gäller en närliggande väg
Jag tänkte närmast på att den läste "osynliga"skyltar, gör den det så är det nog service/omladdning som krävs :D

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]

S80 T6 AWD -08

ar en S80 awd v8 -07 med dynaudio. Kan du vara […]