Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S80beat
#1161892
Ja 7600 KR är ju inte billigt men till S80 GÅR det på runt 12000 KR.Så egentligen är det rena fyndet i jämförelse 0 :wink:
Användarvisningsbild
av Mini_ice
#1162108
Kan bara meddela att både säljare och Volvo kundtjänst gav mig fel besked, det går inte att montera back kamera utan option kod 820. Detta gällde bara v60 tydligen.
av Supes
#1166328
Mini_ice skrev:Kan bara meddela att både säljare och Volvo kundtjänst gav mig fel besked, det går inte att montera back kamera utan option kod 820. Detta gällde bara v60 tydligen.
Men hur vet man att man har kod 820, eller rättare sagt hur kan man kolla upp det?
Användarvisningsbild
av Mini_ice
#1168329
Supes skrev:
Mini_ice skrev:Kan bara meddela att både säljare och Volvo kundtjänst gav mig fel besked, det går inte att montera back kamera utan option kod 820. Detta gällde bara v60 tydligen.
Men hur vet man att man har kod 820, eller rättare sagt hur kan man kolla upp det?
Din service tekniker kollar upp det på regnr.
av Supes
#1168676
Mini_ice skrev:
Supes skrev:
Mini_ice skrev:Kan bara meddela att både säljare och Volvo kundtjänst gav mig fel besked, det går inte att montera back kamera utan option kod 820. Detta gällde bara v60 tydligen.
Men hur vet man att man har kod 820, eller rättare sagt hur kan man kolla upp det?
Din service tekniker kollar upp det på regnr.
Tackar! :)
av bageera
#1484372
Hello boys!
Hittade på wish bakkamera samt kamera fram som man sätter i emblemet, köpte även en reghållare med kamera i samt en 7" skärm.
Fick även med en reciver och transmiter, trådlös sändning av bild.
Men, Tänkte montera skärmen och reghållarn på min gamle v70, sedan kameran i grillen och en bak som ersätter en lampa, är dock lampa iden.
Men känner inte atte detta känns så bra, någon som installerat något sådant, är det samma typ av kontakter mm.

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]