Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Telgetok
#1125811
Såg igår att min bil äntligen blivit byggd men enligt min volvo så är det fortfarande 3 veckor till leverans så jag undrar om det verkligen kan stämma?

Och ni andra som också fått era bilar från samma ställe hur lång tid tog det för era bilar att skickas?
Användarvisningsbild
av MartinS
#1125852
Det verkar rimligt..
av trigor
#1126558
Hej!

I mitt fall tog det drygt en och en halv vecka tills det stod att bilen var byggd tills det stod att den har levererats till handlaren. Därefter tog det en vecka till för leveransservice m.m.
Användarvisningsbild
av SebSE
#1126661
Sitter och väntar på en V40 T3 CC med leverans vecka 3... Så dylika iakttaganden är trevliga.
av Exyzäta
#1127937
Telgetok skrev:Nu har bilen äntligen kommit fram och tid för leverans är inbokad, kommer att hämta den på måndag :D
Ett måndagsexemplar alltså.
av pianoman74
#1154582
Har beställt en V40 CC T5, ngn som vet leverans tider? Har fått 3 månader? När syns den på min Volvo? Hoppas på svar. Tack
Användarvisningsbild
av Telgetok
#1154746
pianoman74 skrev:Har beställt en V40 CC T5, ngn som vet leverans tider? Har fått 3 månader? När syns den på min Volvo? Hoppas på svar. Tack

Den borde dyka upp ganska fort, så som jag förstått det är det säljaren som gör kopplingen åt dig
av pianoman74
#1154782
Tack för svar, jo den dök upp idag, men tyvärr ingen prel leverans, står att de inte går att visa
Användarvisningsbild
av SebSE
#1155230
pianoman74 skrev:Tack för svar, jo den dök upp idag, men tyvärr ingen prel leverans, står att de inte går att visa
Du kommer få ett datum när den är preliminärt planerad i fabriken. tar någon vecka efter att den dykt upp som reggad på ditt volvokonto. Jag upplevde att det säljaren på Bilia sa var rätt överenstämmande med verkligheten när väl datumen kom.

Grattis till beställningen förresten :)

Hejsan Vi tog tag i T-5R’en i helgen som var[…]

Bumpar tråden. Hur gick det? Var det kanremm[…]

Moment hjulagerbyte fram

Någon som har alla moment/åtdragning v[…]

Däckslitage insidan.

Har en citroen c3 2005 som sliter däck p&arin[…]